Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
7-11 a
Statistika:
vaadatud 1964 korda
kasutatud 1008 korda
lemmikuks märkimisi korda
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Lapsed ja kunst- Tiiu Leiburi koduleht, I ja teine kooliaste


Õppematerjali tüüp: harjutus, kodulehekülg
Autor: Tiiu Leibur
Avaldaja: TiiuLe
10. Jaanuar 2012

Kunstiõpetust ei saa võtta täiesti eraldiseisva õppeainena, vaid ta toimib kõige efektiivsemalt integreeritul teiste õppeainetega, täiendades ning toetades õpitut-omandatut, toetades õppeprotsessi emotsionaalselt. Suurim rõõm on õpetajal kui joonistamine-maalimine pakub lapsele naudingut. Samas ei ole olemas kahte ühesugust joonistust, kõik õpilased lähenevad teemale oma vaatenurgast, valmivad toredad ja suurepärased kunstiteosed. Väga hariv on siduda maailmakuulsate kunstnike loomig õppeprotsessiga, näit kasutada Matisse stiili (sümbolid) jne. Tulemus on nii loomingulisel huvitav kui ka hariv.
Võtmesõnad:
 
Kunstiõpetuse eesmärke võib määratleda kui vajadust arendada õpilaste võimet mõista ja analüüsida kunsti lähtudes: 1. esteetiline vaatenurgast – kunsti mõistmine, tema kujundliku keele omandamine. Võimalik vaadelda õpilaste töid ja arutleda nende kujundlikkuse ja vormi ning värvikasutuse üle. 2. kriitilisest s.o – kirjeldab visuaalseid elemente, millest teos on ülesehitatud, kujundite visualiseerimine, ka arvuti vahendusel; 3. kunstiajaloolisest osast – kuidas on kunsti õpetatud kunsti enda abil (erinevad veebileheküljesd, väljapanekud internetis 4. väljenduslikkust e tunnetuslikkust. Kunstiõpetust ei saa võtta täiesti eraldiseisva õppeainena, vaid ta toimib kõige efektiivsemalt integreeritul teiste õppeainetega, täiendades ning toetades õpitut-omandatut, toetades õppeprotsessi emotsionaalselt. Suurim rõõm on õpetajal kui joonistamine-maalimine pakub lapsele naudingut. Samas ei ole olemas kahte ühesugust joonistust, kõik õpilased lähenevad teemale oma vaatenurgast, valmivad toredad ja suurepärased kunstiteosed. Väga hariv on siduda maailmakuulsate kunstnike loomig õppeprotsessiga, näit kasutada Matisse stiili (sümbolid) jne. Tulemus on nii loomingulisel huvitav kui ka hariv.

    Kunst

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus