Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2012
Vanusevahemik:
14-15 a
Statistika:
vaadatud 1171 korda
kasutatud 543 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Keemia mõistete seletamise mäng - aktiivõpe


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Karoliina Tõnisson
19. August 2012

Aktiivõppemeetod - mõistete seletamise mäng keemias. Koosneb kolmest osast: 1. Abiks õpetajale dokument; mängulaua näidis (Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi 9a kl. õpilaste poolt joonistatud); 3. Mõistete seletamise mängu sõnakaardid (ppt).
 
Aktiivõppemeetodite kasutamise peamine eesmärk on kujundada õpilaste terviklikku maailmapilti ja arendada ümbritsevas maailmas orienteerumise võimet. Mängudest saadakse tunnis positiivne laeng, harjutakse kiiresti reageerima ning emotsioonide abil talletub materjal paremini. Õppemeetodit on hea kasutada veerandi lõpus materjali kordamisel või uue veerandi alguses, et meelde tuletada eelmisel veerandil õpitut. Mängu õppematerjal koosneb mõistekaartidest (ppt koostas õpetaja Karoliina Tõnisson) ning mänguväljakust (TJG 9a õpilaste poolt joonistatud). Lisaks on vaja mängunuppe ning kella aja võtuks. Mõistekaarte saab kasutada kahte erinevat meetodit rakendades: 1. õpilane selgitab kaasmängijatele mõiste sisu lahti, ise kasutamata mõiste sõna 2. õpilane loeb mõiste sõna ette ja seejärel selgitab selle tähenduse, seejuures saab kasutada abistavaid küsimusi. Õpetaja saab mõistekaarte vajadusel ise juurde teha.