Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2011
Vanusevahemik:
16-19 a
Statistika:
vaadatud 1630 korda
kasutatud 1680 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Tarbimisühiskonnas orienteerumine


Õppematerjali tüüp: esitlus, harjutus, mäng, tunnikava
Autor: Pavel Alanov
Avaldaja: Kadi Vellner
30. Jaanuar 2012

Interaktiivne õppevahend selgitab tarbimisühiskonnas orienteerumist, tarbija õigusi ja kohustusi, reklaami ja selle mõju. Mänguline arvestus majandusterminite tundmises on sobilik keelekümblusklassidele. Kasutatav nii majanduse kui ka ühiskonnaõpetuse tunnis. Töö pälvis 2011 aasta konkursil eripreemia vene koolidele loodud materjali eest. Õppevahend on loodud 2011 aasta Swedbank konkursi „Rikas elu“ raames.
 

    Majandus

    Ajalugu, Ühiskonnaõpetus