Keel:
Inglise
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
17-20 a
Statistika:
vaadatud 1253 korda
kasutatud 838 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 1

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Tiger Rider


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Anton Zolotarjov, Pavel Žutškov, Valentina Krivtsova
Avaldaja: Kadri Stenseth
04. Jaanuar 2010

Mäng kujutab endast ralli läbi metsa. Tiiger sõidab mootorsaaniga ning püüab puudega mitte kokku põrkuda. Kui see juhtub, kaotab ta ühe elu. Kui ta on kaotanud kõik oma viis elu, on mäng läbi. Samas on võimalik korjata kompvekki, mis annab tagasi ühe elu. Mängu eesmärk on korjata nii palju kingitusi kui võimalik, iga korjatud kingituse eest tiiger saab punkte. Kogu teekond (mänguväli, millel objektid liiguvad) on realiseeritud ühe massiivi kaudu, ning iga massiivi pesa võib olla kas tiiger, puu, kompvekk või kingitus. Massiivi sisu pidevalt uueneb: iga massiivi rida liigub alla (ekraanilt vaatamise mõttes), ning igasse uude ritta (ekraanilt vaadatuna - ülemisse ritta) saabub uus objekt. Tiiger on alati ühel real, ning saab liikuda vasakult-paremale ja vastupidi. Kui on märgatud, et liikumisel tiiger põrkus kokku objektiga, siis kontrollitakse, mis objekt see on ja vastavalt sellele kas vähendatakse tiigri olemasolevate elude arvu või suurendatakse mängu eest saadud punktide arvu. Objekti, millega on toimunud kokkupõrge, asendatakse teisega, et näidata, mis juhtus. Mängu jaoks peab telefonile kopeerima 2 faili: Tiger_Rider.jar ja Tiger_Rider.jad. Mängu alustamiseks käivitada .jad faili. Projekt rajaneb JavaME tehnoloogial. Arendamiseks on kasutatud: NetBeans 6.7 ja Nokia S60 5th Edition SDK.
 
Sobib kasutamiseks programmeerimise ja m-õppe näitlikustamisel.

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika