Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2016
Vanusevahemik:
15-18 a
Statistika:
vaadatud 1188 korda
kasutatud 838 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Spordialane äpp, kasutamiseks arvutis või nutiseadmetes


Õppematerjali tüüp: õpilugu
Autor: Karin Ruugla
Avaldaja: Karin Ruugla
03. Aprill 2016

Õppematerjal koosneb erinevate spordialade, pallimängude teadmiste testist. See eeldab õpilaste teadmisi nii olümpiamängude aladest kui ka talispordialadest ja kergejõustiku aladest, samuti teadmisi jalgpallist.
 
Ülesanne algab QR-koodiga. Kui tegemist on orienteerumismänguga, siis tuleb ülesanded järjest lahendada, sest ühe ülesande õige lahendamine annab vihje järgmise ülesande asukoha kohta (seal ootab järgmise ülesande QR-kood). Viimast ülesannet ehk miljonimängu, mida mängitakse arvutiklassis, saab mängida koos kaaslasega teiste vastu. Kui tegemist on lihtsalt arvutitunniga, saab ülesanded lahendada, minnes vasakust nurgast noolega uuesti ülesannete valiku peale ja valitakse järgmine ülesanne. Võimalus on ka õpetajal välja printida järgmise ülesande QR-koodid ja siis õige lahenduse korral, anda järgmine QR-kood. Sama mängu võimalik mängida ka õues, tehes väikesed muudatused või siis kasutades jällegi väljaprinditud QR-koode. Õpetaja saab ülesandeid ise vastavalt vajadusele muuta, minnes http://LearningApps.org lehele ja valides spordi alt vastavad äppid: http://LearningApps.org/2015719 http://LearningApps.org/2171099 http://LearningApps.org/2171062 Kui soov neid ülesandeid kokku panna, siis seda saab teha http://learningapps.org/createApp.php , valides Äppide kogumik.

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Kehaline kasvatus