Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
5-6 a
Statistika:
vaadatud 1522 korda
kasutatud 1045 korda
lemmikuks märkimisi korda
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Piimanädala üks päev


Õppematerjali tüüp: tunnikava
Autor: Kersti Rüütli
Avaldaja: Kersti Rüütli
17. Oktoober 2012

Ideed õpetajale, missuguseid tegevusi võib ühel päeval läbi viia, et lapsele tekiks sellest oma lugu. Tegevused jagunevad erinevatesse tegevuspesadesse, kus saab maalida, ehitada, arvutada ja ka süüa.
 
Meie lapsed rääkisid sellest päevast veel pikalt järgi. Üllataval kombel kajastus ka muistend nende edasistes mängudes. Tegevused tõid esile laste oamvahelised suhted, koostööoskuse ja ka abivalmiduse. Läbi mängu harjutasid lapsed loendamist, õppisid jagama õuna võrdseteks osadeks, osalesid lauda ehitamise võistlusel ja "maitsesid" vanaema küpsetatud pannkooki ja lehma pakutud piima. Laste jaoks oli täiesti uudne maalimisülesanne, kus neil tuli lugu kuulates maalida oma pilt - värvida õige ese, valida õiged värvid. Kuigi ülesanne eeldas suhteliselt sarnaseid töid, siis valmisid meie lastel küllaltki eriilmelised tööd. Kui laps oli asjale lähenenud teisiti, siis sai laps põhjendada, miks ta nii tegi. Kuna tegevused viiakse läbi väikestes gruppides, siis saab õpetaja tegeleda lastega ka rohkem individuaalselt. Maalimisülesande valguses aga on hea näha kas laps kuulab õpetajat ja on piisavalt tähelepanelik, et saada aru, millal on tema kord pintsel kätte võtta või vaatab mida kaaslased teevad ja teeb nende järgi.

    Alusharidus

    Alusharidus