Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2010
Vanusevahemik:
15-18 a
Statistika:
vaadatud 1654 korda
kasutatud 790 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 1

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Kingipüüdja


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Raido Seene, Sirli Sepp, Argo Ilves
Avaldaja: Kadri Stenseth
04. Jaanuar 2010

Jõuluvana kingikojas juhtub õnnetus ja kingimasin läheb katki. Tiiger peab Jõuluvanale appi tõttama ja kinni püüdma nii palju kingitusi, kui suudab. Iga mahapillatud kingiga väheneb „kingielude“ arv. Mängu lõppedes öeldakse, mitu last selle aastal jõulukingid saavad. (Oleneb sellest, kui palju Tiiger kinke kinni püüdis) Mängu saab juhtida mobiiltelefoni parema ja vasaku nooleklahviga. Mängu sissejuhatuse saab vahele jätta telefoni kinnitusklahviga (FIRE). Sama klahviga saab peale mängu lõppu alustada ka uut mängu. Mäng on loodud Java (TM) ME platform SDK 3.0 versiooniga ning on mõeldud suuremate ekraanimõõtmetega mobiilidele. Kasutati J2ME programmeerimiskeelt (Java Mobile). Antud mäng koosneb 5 failist: Intro.java, Louend.java, Joonistus.java, MyImage.java ja TheEnd.java. Intro on sissejuhatus, Louend on põhiline mängufail, Joonistus deklareerib ja määrab ära alguse Intro, MyImage reguleerib mängu vastavalt ekraanidele, TheEnd on mängu lõpetus.
Mängu arenduse ja uue versiooni koodiga saab tutvuda: https://code.google.com/p/giftcatcher/
 
Sobib m-õppe näitlikustamiseks ning programmeerimise õpetamiseks. Samuti on lisatud zip-failina mängu versioon 2.0 koos täienduste ja parandustega (Tiger2010.zip).

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika