Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
11-18 a
Statistika:
vaadatud 1750 korda
kasutatud 975 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Programmeerimise kaardimäng algõpetuseks (jada, viga)


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Birgy Lorenz
Avaldaja: Birgy Lorenz
25. August 2015

Juhend kaardimängu loomiseks, mille abiga saab õpilastele selgitada programmeerimise alustõdesid. Sobib esimeseks kokkupuuteks nii I kooliastmele kui ka ülikoolile:)
Võtmesõnad:
 
Kuidas töötab programm? Kuidas tekib viga?

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika