Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
10-20 a
Statistika:
vaadatud 1271 korda
kasutatud 717 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 1

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Ärisneik - Tiigrihüppe SA programmeerimiskonkursi võistlustöö


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Ivar Kiitam
Avaldaja: Karel Zova
09. Jaanuar 2011

Tiigrihüppe SA programeerimise konkursile "Teadjaks läbi mängu!" laekunud töö. Tuntud ussimängude eeskujul valminud mäng ühendab endas lihtsalt omandatava mängu põhimõtte ja eurole ülemineku. Mängu kaudu õpib mängija hindama euro ja krooni suhet ning saab aru, et mahapillatud raha kaob kiiresti.
Mäng valmis java 1.6 platvormil ja selles kasutatakse ussi lülide asukohtade hoiustamiseks massiivi. Uss peab korjama eurosid, mis genereeritakse suvalistesse asukohtadesse mänguväljal. Kui ussi pea ja mündi asukohad kattuvad, sööb ta mündi ära ja genereeritakse uus. Samamoodi tekivad "boonused", mis aga eksisteerivad ajutiselt ja nende väärtus sõltub ajast, mis nad ekraanil on. Mäng kiireneb iga 5 mündi korjamise järel.

Käivitatav manustatud .jar failist, mis tuleb arvutisse alla laadida. Vajalik värskeima Java versiooni olemasolu. Nooleklahvide aktiveerimiseks tuleb korra hiirega mänguväljale klikkida.

Kogu failipakett programmiga tutvumiseks on lisatud allpool .zip-failina. Käivitamiseks on vajalik java 1.6 kompilaator.
 
Võimalik kasutada programmeerimise näitlikustamiseks või õpilastel ise lihtsamat programmeerimist õppida.

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika