Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2014
Vanusevahemik:
13-20 a
Statistika:
vaadatud 692 korda
kasutatud 637 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Silveri mängumootori juhend


Õppematerjali tüüp: töövahend
Autor: Ingrid Maadvere, Silver Schnur
Avaldaja: Ingrid Maadvere
08. Aprill 2014

Käesoleva mängumootori on loonud Gustav Adolfi Gümnaasiumi 11. klassi õpilane Silver Schnur Javascriptis. Mängumootor võimaldab teha lihtsaid mänge, kus on vaja pildilt õiged asjad üles leida. Mängu loomiseks leidke sobiv pilt, looge mäng ja avaldage mäng veebis.
Võtmesõnad:
 
    Haridustehnoloogia

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Haridustehnoloogia

    Loodusõpetus 7.klass, Keemia

    Haridustehnoloogia, Matemaatika