Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2010
Vanusevahemik:
7-18 a
Statistika:
vaadatud 1578 korda
kasutatud 821 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 1

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Lõvi Lipi - Tiigrihüppe SA programmeerimise konkursi võistlustöö


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Kaspar Puksand
Avaldaja: Karel Zova
09. Jaanuar 2011

Tiigrihüppe SA programeerimise konkursil "Teadjaks läbi mängu!" teise koha pälvinud mäng. Mängutegelane kaotab oma mündid ning palub mängijalt abi nende üleskorjamiseks, sest lähenemas on 1. jaanuar 2011. Lisaks peab mängija täitma arvutusülesandeid, et mündid õige kursiga ümber vahetada.

Võtmesõnad Käivitatav allpool manustatud .jar failist, mis tuleb arvutisse alla laadida. Vajalik värskeima Java versiooni olemasolu.

Mängu loomiseks on kasutatud Java Sun keelt. Koosneb suuremas osas peajoonistusklassist, mis on jaotatud alamklassideks. Sentide väljatrükkimiseks kasutati tsüklit, mis jaotas 10-liikmelise massiivi erinevateks sentideks ning prindib sendi välja siis, kui Booleani massiiv on vastavalt tõene või vale. Lisaks on kasutatud mitmeid Java võimalusi. Programmiga tutvumiseks tuleb all laadida manustatud zip-fail.
 
Võimalik kasutada programmeerimise näitlikustamiseks või õpilastel ise lihtsamat programmeerimist õppida.
Samuti sobib peastarvutamise treenimiseks.

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Haridustehnoloogia, Matemaatika

    Algõpetus, Kodundus, Käsitöö