Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2011
Vanusevahemik:
9-20 a
Statistika:
vaadatud 1538 korda
kasutatud 774 korda
lemmikuks märkimisi korda
kollektsiooni lisamisi 1

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Rahapilv - Tiigrihüppe SA programmeerimiskonkursi võistlustöö


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Jasper Kursk, Selene Marieta Gnadenteich
Avaldaja: Karel Zova
09. Jaanuar 2011

Tiigrihüppe SA programeerimise konkursil "Teadjaks läbi mängu!" esimese koha pälvinud mäng. Mängus tuleb püüda kahest kõrvuti langevast mündist kinni suurema rahalise väärtusega münt. Üks müntidest on euromünt, teine kroonimünt. Müntide väärtused vastavalt eurodes ja kroonides on ära toodud paremas servas. Mängul on kolm taset, mis on eurode väärtuse ja arvu keerukuse järgi jagatud nii: I tase: 1-7 eurot, II tase 19-69 eurot, III tase 0,49-3,49 eurot. Mängu ülesanne on õpetada mängijaid tunnetama eurodes väljendatud väärtusi. Mäng sisaldab juhendit.

Mäng on kirjutatud Pythonis (ver 3.1.2). Windowsi arvutites mängimiseks tuleb alla laadida manustatud fail gema_RAHAPILV.zip, see lahti pakkida ning kataloogis gema avada fail game.exe. Mäng on kirjutatud objektorienteeritult, jaotatud klassideks ja funktsioonideks, eesmärgiga luua ülevaatlik ja selge struktuur.

Programmiga tutvumiseks leiate kogu failipaketi allpool manustatud failist 13_Rahapilv.zip. Failis on kaks kausta, game ja exe. Game kaustas on pythonis kirjutatud .py file, mille avamiseks on vaja kompilaatorit. Exe folderis on pythoni mooduliga cx_Freeze loodud versioon mängust, mille avamiseks pole eelnevalt vaja ei kompilaatorit ega midagi muud installeerida (kaustas fail game.exe).
 
Mäng sobib peastarvutamise harjutamiseks ning eurodes ja Eesti kroonides väljendatud hindade õigesti tajumise harjutamiseks.

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika