Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
7-9 a
Statistika:
vaadatud 1305 korda
kasutatud 862 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Angry Bird - mänguline programmeerimine


Õppematerjali tüüp: mäng, muu
Autor: code.org
Avaldaja: Mari Tõnisson
14. Oktoober 2014

Veebipõhine mänguline nn klotsidega programmeerimine algajale programmerimishuvilisele. 20 taset. Võimalik valida mängu keeleks ka eesti keel.
Võtmesõnad:
 
Kuri lind peab rohelise notsu elimineerima.

    Haridustehnoloogia, Haridustehnoloogia, Informaatika, Informaatika, Muusika, Muusika

    Informaatika