Keel:
Inglise
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
7-9 a
Statistika:
vaadatud 1756 korda
kasutatud 694 korda
lemmikuks märkimisi korda
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Liitmise mäng


Õppematerjali tüüp: mäng, kodulehekülg
Autor: Math-a-thon
Avaldaja: Kadri Stenseth
08. Juuni 2010

Olemasolevatele numbriruutudele klõpsates peab summaks tulema süsteemi poolt etteantud arv. Kiire tegutsemise eest antakse boonuspunkte. Samuti on vaja ruudustikus olevaid numbreid kasutada targalt, et poole peal ei tuleks numbritest puudu. Valesti liitmise korral tuleb alustada mängu uuesti.
 
Võib kasutada klassiruumis puutetahvlil õpilaste vahelise võistlusena või õpilane saab iseseisvalt liitmisoskust harjutada. Harjutus klassi puutetahvliga: Jaga klass kaheks või rohkemaks rühmaks. Võistkond 1 rivistub puutetahvli juurde, esimene võistleja teeb esimese arvutuse, siis jätkab järgmine võistkonnaliige. Õpilased lahendavad järjest ülesandeid kuni mängu lõpuni. Tulemus fikseeritakse. Järgmisena proovib järgmine rühm, kelle eesmärgiks on saada parem tulemus. Refereeritud: http://ilearntechnology.com/?p=2453

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Haridustehnoloogia, Matemaatika