Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2010
Vanusevahemik:
5-13 a
Statistika:
vaadatud 5214 korda
kasutatud 2145 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Rahamaa


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Sampo Pank
Avaldaja: Martin 1
16. Oktoober 2010

Veebipõhine mäng raha teenimisest ning kulutamisest. Mängu eesmärk on õppida tundma asjade ning raha väärtust ja hoida kulutusi võimauste piires. Mängus teenitakse raha õunu korjates ning postkontoris tööd tehes. Raha saab kulutada poes asjade ostmiseks ning minevikku reisides - meelelahutuslikke mänge mängides. Rahamaa sisaldab ka vanematele lastele sobivat pere majandamise mängu - tulude ja kulude tasakaalus hoidmist, ettenägematute kulutuste tegemist ning puhkuseks raha kogumist.
 
Mäng sobib majanduse kursuse sissejuhatuseks isutekitajana või lõpus boonusena. Võib rakendada ka kursuse sees konkreetsete teemade õpetamiseks - raha, eelarve, tarbimine, säästmine.

    Majandus

    Inimeseõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Alusharidus

    Alusharidus