Keel:
Eesti
Loomise aasta:
2013
Vanusevahemik:
9-12 a
Statistika:
vaadatud 1727 korda
kasutatud 964 korda
lemmikuks märkimisi korda
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Nuputamine QR koodidega


Õppematerjali tüüp: mäng
Autor: Liina Vaimla
Avaldaja: Liina Vaimla
13. Oktoober 2013

Õppemäng on üles ehitatud QR koodidele, mida saab kasutada nutitelefonides (Android telefonile näiteks QR Droid). Mäng koosneb 10 ülesandest- ühel pool lehel on ülesanne ja teisel pool vastus. Õpilane skaneerib nutiseadmega koodi, kust ta leiab ülesande. Peale lahendamist saab ta kontrollida vastust, mis on lehe teisel poolel. Lisaks võib seda siduda mõne lause nuputamisega, kus iga õige vastus annab lahendajale ühe tähe, kui vastab valesti, tähte ei saa.
 
Mängu on mängitud 5. klassis, kus õpilased suure innuga ülesandeid lahendasid ja said täisesti lubatult mobiiltelefone tunni ajal kasutada. Mäng võttis ajaliselt aega peaaegu pool tundi, sest mänguga kasutati ka tähtede "ostmist". Igale rühmale jagati välja leht, kuhu nad kirjutasid vastused ning kus oli kriipsudena kirjas otsitav lause (Naer on terviseks!).

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Algõpetus, Eesti keel (emakeel), Inimeseõpetus, Kehaline kasvatus, Kunst, Käsitöö, Loodusõpetus, Matemaatika, Tehnoloogiaõpetus

    Haridustehnoloogia, Matemaatika