Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
16-18 a
Statistika:
vaadatud 1405 korda
kasutatud 1150 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Brändimine ja turunduskommunikatsioon


Õppematerjali tüüp: tekst
Autor: Margit Keller
Avaldaja: Ille Rohtlaan
07. Aprill 2013

Tartu Ülikooli vanemteadur Margit Keller juhatab lugeja brändimise ja turunduskommunikatsiooni mõistete ja kontseptsioonidega tutvuma ning annab soovitusi lisalugemiseks.
 
See artikkel on hea sissejuhatus õpetajale teiste brändimise ja turunduskommunikatsiooniga seotud õppeülesannete juurde asumiseks.

    Meediaõpetus

    Majandus