Keel:
Eesti
Loomise aasta:
teadmata
Vanusevahemik:
17-20 a
Statistika:
vaadatud 2066 korda
kasutatud 1053 korda
lemmikuks märkimisi 0
kollektsiooni lisamisi 0

Litsents:

Täpsusta otsingut
! kuni !
 Sobib õpilasele iseseisvaks tööks
 Kvaliteedimärgid

Turunduse alused


Õppematerjali tüüp: tekst
Autor: Annika Jaansoo
Avaldaja: Helena Paal
16. Detsember 2012

Õppematerjal koosneb turunduse aluste baasteooriast, juhtumikirjeldustest ja ülesannetest. Õppematerjali peatükid on: 1.Turunduse olemus; 2. Turunduskeskkond; 3.Toode ja kaubamärk; 4.Ostukäitumine; 5.Turu segmenteerimine ja positsioneerimine; 6.Turundusuuringud; 7.Turundustegevus ettevõttes; 8.Müügitoetus ja müügi edendamine; 9.Hinnakujundus. Iga peatüki lõpus on kordamisküsimused. Õppematerjali lisas on välja toodud tõsielulised näited turundusvaldkonnas toimuvast läbi juhtumikirjelduste. Õppematerjal on koostatud ESF programmi "Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013" raames
 
    Majandus ja ettevõtlus

    Majandus