Huvitav keskkond (taas midagi hoopis uut) ja kindlasti mõnus kasutada alates 4-5 klassist. Lasteaias ei kujuta selle kasutamist ette ja seega ei oska hetkel ka öelda, kas katsetan seda reaalselt.
Mulle see keskkond meeldib. Positiivne on see, et õpilased aktsepteerivad tehnoloogia abil loodud gruppe, kuna on kindlad, et õpetaja ei ole omal soovil rühmi moodustanud. Töö rühmades on meeldivam ning konflikte on vähem.
Mulle see keskkond meeldib, proovinud veel pole aga kindlasti kasutan edaspidi pabertahvli asemel igasugu teoreetiliste materjalide läbitöötamiseks ja visualiseerimiseks.
Hea keskkond. Õpetaja ei pea iga kord mõtlema, et milliste eri võimetega lapsed tal on ja kuidas neist rühmi moodustada. Häälega kommenteerimine võib segadust tekitada, keegi ei taha ei julge või räägitakse läbisegi. Vajav läbimõtlemist. Toimetulekukoolis kus klassis on 5 õpilast ja erinev tase kõnet kasutada saaksin ehk proovida seda ülekoolilistel tegevustel rühmade moodustamiseks.
Väga huvitav keskkond, tulevikus kindlasti kasutan. Õpilastele meeldib arvuti kasutamine klassisiseses tegevuses - valib arvuti õpetaja asemel. Kasutan tihti õpilaste valimist arvuti abil suulise küsitluse ajal.
Huvitav keskkond. Pole kindal kas kasutada saan.
Tõesti huvitav keskkond. Kindlasti katsetan.
Huvitav keskkond (taas midagi hoopis uut) ja kindlasti mõnus kasutada alates 4-5 klassist. Lasteaias ei kujuta selle kasutamist ette ja seega ei oska hetkel ka öelda, kas katsetan seda reaalselt.
Keskkond huvitav, kui klassis on palju õpilasi, meil kahjuks ei ole.
Mulle väga meeldis see keskkond, kohe esmaspäeval katsetan oma klassis rühmade moodustamiseks!
Huvitav keskkond. Võib oola kasutan tulevikus ka.
Mulle see keskkond meeldib. Positiivne on see, et õpilased aktsepteerivad tehnoloogia abil loodud gruppe, kuna on kindlad, et õpetaja ei ole omal soovil rühmi moodustanud. Töö rühmades on meeldivam ning konflikte on vähem.
Mulle see keskkond meeldib, proovinud veel pole aga kindlasti kasutan edaspidi pabertahvli asemel igasugu teoreetiliste materjalide läbitöötamiseks ja visualiseerimiseks.
Hea keskkond. Õpetaja ei pea iga kord mõtlema, et milliste eri võimetega lapsed tal on ja kuidas neist rühmi moodustada. Häälega kommenteerimine võib segadust tekitada, keegi ei taha ei julge või räägitakse läbisegi. Vajav läbimõtlemist. Toimetulekukoolis kus klassis on 5 õpilast ja erinev tase kõnet kasutada saaksin ehk proovida seda ülekoolilistel tegevustel rühmade moodustamiseks.
Hea ja huvitav keskkond, kuid ei tea kas saan seda kasutada. Kui töötaks koolis õpetajana siis kindlasti.
Väga huvitav keskkond, tulevikus kindlasti kasutan. Õpilastele meeldib arvuti kasutamine klassisiseses tegevuses - valib arvuti õpetaja asemel. Kasutan tihti õpilaste valimist arvuti abil suulise küsitluse ajal.
Väga huvitav keskkond, arvan, et saan oma töös kasutada.