Matemaatika riigieksamist ja 3. ka 6.klassi tasemetööst


Autor: Tuuli Õun 21. Mai 2013 Kommentaarid (6)

Mis on riigis valesti? Õpetajana ja lapsevanemana olen ma ülimalt nördind riigi haridussüsteemi kontrollimise osas. Selle aasta matemaatika tasemetööd, kui ka riigieksam andsid märku sellest, et hariduses on midagi katastroofiliselt mäda. Me küsime, miks meie noored on rahulolematud ja rahutud. Me küsime, miks paljud noored ei huvitu millestki, isegi oma riiki ei peeta tähtsaks ja seatakse tulevikuplaane mujale elama asudes. Pidevalt me uuendame- kooliõpilased ei ole enam õpilased vaid katsehiired. Riigieksamil on läbi aegade esimeses osas olnud sees kindlad ülesanded. Õpilased saavad tunda äratundmisrõõmu ja innustust teise osa tegemiseks. Sel aastal tulid lapsed vahepausile kurbade ja õnnetute nägudega. See mida õpiti ja korrati erines sellest, mida äsja lahendati. Kuhu me niimoodi jõuame. Me ju võtame matemaatika isu ära ka nendelt, kes on gümnaasiumis olnud edukad lahendajad. Mis saab siis, kui ka nõrgem õpilane peab kohustuslikus korras selle eksami valima. Meie õpetajad õpetame ja valmistame õpilased ette ja siis ennäe imet.........Lõpetage see katsetamine!
Tasemetöö 6 kl oli absoluutne tipp. 3kl tasemetöös tuli õpilastel sooritada juba olümpiaadil osaleja ülesandeid. Tööjuhendid !!!!!!

Kommentaarid


   
 
Haridus- ja Noorteamet