Veebiraamatud ja võrgukirjastused


suletud kogukondKogukonna liikmed: 44
Omanik: Tuuli KoitjärvTüüp: Õpikogukond

Kursuse käigus õpime kasutama erinevaid veebiraamatute koostamise keskkondi ning loome ja avaldame virtuaalseid raamatuid. Tutvume ka võrgukirjastustega ja avaldame seal materjale. Õppimisüritusel jagame kogemusi, kuidas antud keskkondi erinevates ainetundides rakendada.

NB! Õppimisüritusele võetakse vastu ainult neid kursuslasi, kes on end eelnevalt EKISes registreerinud. Loe "Registreerumine" alt.

ABIKS ESMAKORDSEL TOIMETAMISEL KOOLIELU PORTAALIS 

KURSUS ON KOMPLEKTEERUNUD! REGISTREERUMINE ON LÕPPENUD!

Õppimisürituse toimumise aeg: 8. aprill - 28. aprill 2013
Registreerumine: 25. märts - 7. aprill 2013, grupi täituvuseni
Osalejate piirarv:
 30
Kursuse maht: 12 tundi, õppimisürituse lõpetajad saavad tunnistuse.
Sihtrühm: algklassiõpetajad, keeleõpetajad, projektitöös osalevad erinevate õppeainete õpetajad, haridustehnoloogid, infotehnoloogid, lasteaiaõpetajad
Eesmärgid:
Õpetaja 

  • õpib kasutama erinevaid veebiraamatute koostamise ja võrgukirjastuse keskkondi
  • avaldab virtuaalseid raamatuid
  • oskab erinevate meetodite abil toetada õpilaste loovust õppimisüritusel käsitletavate keskkondade kaudu
  • toetab õpetajate loovust, leidmaks võimalusi veebiraamatute kasutamisel õppetöös selle huvitavamaks muutmise eesmärgil

Õppimisüritusel osalemist tõendava tunnistuse saab iga kursuslane, kes tutvub vähemalt ühe veebiraamatu koostamise ja ühe võrgukirjastuse keskkonnaga, avaldab kummaski neis vähemalt ühe töö ning täidab tagasiside ankeedi. Lisaks osaleb kursuslane aruteludes teemal, kuidas antud keskkondi õppetöös kasutada ja kommenteerib vähemalt kolme kaaskursuslase poolt valminud veebiraamatut.

Õppimisürituse tegevuskava:
1. nädal (08.04-14.04.2013)
enesetutvustus (kogukonna lehed)
tutvumine autoriõigustega (kogukonna lehed)
- tutvumine erinevate veebiraamatute loomise ja võrgukirjastuste keskkondadega (juhendid kogukonna failide all)

2. nädal (15.04-21.04.2013)
juhenditega tutvumine
- osalemine aruteludes teemal "Veebiraamatute ning võrgukirjastuste keskkondade rakendamise võimalused õppetöös" (kommentaare ootame kogukonna lehekülgede "Veebiraamatud" ja "Võrgukirjastused" juurde)
– keskkondade head ja vead ning küsimused (lisada keskkondi tutvustavate lehekülgede juurde- kogukonna leheküljed)

3. nädal (22.04-28.04.2013)
- tööde lõpetamine ja avaldamine, ülevaade kodutööde sooritamisest (kodutöö lisada lingina või vistutada kogukonna ajaveebi
- vähemalt kolme kaaskursuslase kodutööle hinnangu andmine (kommentaar lisada kogukonna ajaveebi konkreetse veebiraamatu juurde)

Koolitajad: Tuuli Koitjärv ja Tiia Salm

Kontakt: tuulikoitjarv@gmail.com ja tiiasalm@gmail.com 

Registreerumine:
Sel õppeaastal toimub kõikidele Tiigrihüppe koolitustele registreerumine läbi infosüsteemi aadressil https://kis.hm.ee/. Otselink registreerumiseks sellele kursusele on siin.
Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi abil. Kui ajutiselt ei saa ID-kaarti kasutada, siis on võimalus sisse logida ka parooliga, parooli saamiseks tuleb pöörduda oma kooli EKISe administraatori poole (tavaliselt on selleks sekretär või infojuht). Kui kasutajal ei olnud varem EKISe kontot, siis esmakordsel sisselogimisel ID-kaardiga küsitakse e-posti aadressi, kooli ja ametit. Sisse logides näete avalehel plokki "Tiigrihüppe IS". Selles plokis tuleb valida "Koolitused" ning nende seast valida välja õige koolitus ja klikkida "Registreerun". Tutvuge ka täpse juhendiga. Tehniliste probleemide puhul pöörduge kis@hm.ee

EKISes saavad koolitustel osalejad täita ka tagasisideküsitluse, samuti saab sellele järgnevalt elektroonse tunnistuse, mille võib soovi korral ise välja trükkida.

Koolielu koolituste puhul tuleb lisaks liituda vastava Koolielu koolituskogukonnaga nagu varemgi. Selleks minge vastava kogukonna lehele ja klikkige paremal üleval kastil "Palu liikmelisust". Koolitaja kinnitab teid seejärel osalejaks, kuid seda tingimusel, et olete eelnevalt EKISes registreerunud.

This group's membership is closed and its content is accessible only by members.