E-õppimisüritusega soovitakse õpetajatele anda julgust ja teadmisi õpetamaks algklassilastele programmeerimist. Programmeerimine arendab õpilaste loogilist mõtlemist ja matemaatilisi võimeid. Programmeerimine õpetab süsteemsemalt mõtlema ning on mänguline ja huvitav.
Toimumise aeg: 3. märts – 30. märts 2014
Registreerumine: 17. veebruar – 2. märts 2014, grupi täituvuseni
Sihtrühm: klassiõpetajad, kes on huvitatud programmeerimise õpetamisest algklassiõpilastele
Osalejate piirarv: 30
Kursuse maht: 16 tundi, õppimisürituse lõpetajad saavad tunnistuse
Eelduseks: võimalus õpetada algklassiõpilastele programmi Kodu Game Lab
Eesmärgid:
Õppimisüritusel osalejad tutvuvad programmiga Kodu Game Lab, mille abil luuakse visuaalset programmeerimiskeelt kasutades lihtne arvutimäng. Programm Kodu Game Lab arendab laste loovust, probleemide lahendamisoskust ja jutustamisoskust ehk oma loo rääkimist/väljendamist loodud mängu kaudu. Igaüks saab Kodu Game Labi abil luua mänge, ilma et tal oleks programmeerimisalaseid eelteadmisi.
Peamised teemad ja IKT vahendid, keskkonnad, mida õpitakse kasutama:
Õpiväljundid:
Kursuse läbinud osaleja:
Õppimisürituse kava:
I nädal: 03.03 - 09.03
programmi allalaadimine, avamine ja seadistamine
tegelase importimine
tegelase liikumine
II nädal: 10.03 - 16.03
objektide importimine
tegelase reageerimine kokkupuutel objektiga
punktide loendamine
III nädal: 17.03 - 23.03
mängu lõpetamine
klaasseinad, taevas
lõpliku mängu käsud
IV nädal: 24.03 - 30.03
mängu õpetamine
tagasiside, refleksioon
Koolitaja: Kristi Saarpuu
Kontakt: e-mail kristi.saarpuu@gag.ee
Osavõtutasu:
Kursustel osalemine on alus- ja üldhariduskoolide õpetajatele ning kutsehariduskoolide üldainete õpetajatele TASUTA. NB! Kui kursusele registreerunu loobub kursusest ilma et teavitaks sellest koolitajat enne kursuse algust ja/või ei lõpeta kursust esitatakse talle arve summas 29 eurot.
http:/
Koolitusele registreerumine toimub läbi infosüsteemi aadressil https:/
Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi abil. Kui ajutiselt ei saa ID-kaarti kasutada, siis on võimalus sisse logida ka parooliga, parooli saamiseks tuleb pöörduda oma kooli EKISe administraatori poole (tavaliselt on selleks sekretär või infojuht). Kui kasutajal ei olnud varem EKISe kontot, siis esmakordsel sisselogimisel ID-kaardiga küsitakse e-posti aadressi, kooli ja ametit. Sisse logides näete avalehel plokki "Tiigrihüppe IS". Selles plokis tuleb valida "Koolitused" ning nende seast valida välja õige koolitus ja klikkida "Registreerun". Tutvuge ka täpse juhendiga. Tehniliste probleemide puhul pöörduge kis@hm.ee
EKISes saavad koolitustel osalejad täita ka tagasisideküsitluse, samuti saab sellele järgnevalt elektroonse tunnistuse, mille võib soovi korral ise välja trükkida.
Koolielu koolituste puhul tuleb lisaks liituda vastava Koolielu koolituskogukonnaga nagu varemgi. Selleks minge vastava kogukonna lehele ja klikkige paremal üleval kastil "Palu liikmelisust". Koolitaja kinnitab teid seejärel osalejaks.
NB! Koolitaja kinnitab AINULT need osalejad, kes on ennast eelnevalt registreerinud EKISes.
Sellel kogukonnal on suletud liikmelisus. Kui soovida paluda enda liikmeks lisamist, vajuta viitele "palu liikmelisust" menüüs.
This group's membership is closed and its content is accessible only by members.