Videotest ei saa koolitöös enam üle ega ümber. Õpilased veedavad suure hulga ajast Youtube’s videoid vaadates ning aeg on ka õpetajatel filmimine kooli tuua. Käesolev e-kursus ongi loodud selleks, et õpetada õpetajaid videot filmima, monteerima ja avaldama. Kursus on mõeldud algajatele ja selle...
Ettevõtlusõppe eesmärk on tagada nii isikuomaduste ja hoiakute kujundamine kui ka ettevõtlusalaste teadmiste ja oskuste arendamine:
isikuomadused ja hoiakud, mis suurendavad indiviidi võimekust võimaluste märkamisel ja nende realiseerimisel: see on vundament, baas järgnevaks;
teadmised ja...
Finantskirjaoskuse õpetamise metodoloogilised juhendid ja õppematerjalid kõigile kooliastmetele. Koostajad on erinevate ainete õpetajad.
Välja töötatav materjal on töölehtede kujul, hõlmates nii õppematerjali (teooria ja ülesanded) koos metoodilise juhendiga millistes ainetes ja millisel tasemel...
iTEC Innovaatilised tehnoloogiad õppima kutsuvas klassiruumis
iTEC on Euroopa Liidu 7. raamprogrammi projekt, mille raames uuritakse, kuidas tehnoloogia lähima 5-10 aasta jooksul koolitöös võiks rakendust leida. Projekti juhib European Schoolnet.Projekt algas 2010. aasta septembrikuus ning kestab...
Meediaõpetusega tegelev õpetaja on pidanud olema leiutaja - tasemekoolituses pole ju meediaga üldiselt tegeldud. Nii meenutavadki meediapädevuse kasvatajad pimedaid, kes kirjeldavad elevanti: üks ütleb, et elevant on sammas, teine, et elevant on voolik, kolmas, et elevant on sein...
Meediaõpetus...
Tuleviku Õpetaja kogukond ühendab neid, kes on omal käel läbimas Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi eelmoodulit http://www.tulevikuopetaja.ee/eelmoodul/. Kogukond on loodud selleks, et loetu üle mõtteid vahetada, arutleda. Koolitusprogrammi loojad ja autorid loodavad selle kaudu saada tagasisidet,...
Olen noor õpetaja ja tahaksin teada rohkem õpetamise sh eesti keele õpetamise kohta vene koolides ja keelekümbluse kohta. Seetõttu lõin kogukonna, kus Te võite jagada eesti keele õpetamise kogemust ja õppematerjale.