Novembri alguses tähistas sadakond eTwinningu õpetajat programmi 10. sünnipäeva. Rahvusvaheline eTwinningu programm koondab üle 300 000 õpetaja kõikjalt Euroopast, Eestist on programmiga liitunud üle 3000 aktiivse õpetaja.
2007. aastal hakati Eesti kõrgkoolides ja kutseõppeasutustes e-kursuseid tegema üha kasvavas mahus, mistõttu moodustati e-õppe kvaliteedi töörühm. Esimese ülesandena koostas see töörühm õppejõududele juhendmaterjali hea e-kursuse loomiseks.
Kui mind 2009. aasta suvel Facebookiga liituma kutsuti, ei võtnud ma vedu. Paar kuud hiljem liitusin aga ise uue, populaarsust koguva sotsiaalvõrgustikuga. Praeguseks on Näoraamat saanud lahutamatuks abivahendiks kõigis mu töödes.
Ilmselt on paljud õppejõud uut veebipõhist kursust kavandades mingil hetkel seisnud küsimuse ees, milliseid hindamismeetodeid just sellel kursusel saavutatavate õpiväljundite hindamiseks kasutada. TALOE projekt aitab selle valiku tegemist kergendada.
Euroopa Komisjon on oma meetmetest ja programmidest reaalainete populariseerimisega seotud tegevusi ja rahvusvahelisi koostööprojekte tõsiselt toetama asunud, luues selle tarbeks ka projekti "TACCLE3 Coding".
MENTEPi projekt on võtnud luubi alla Euroopa õpetajate digipädevuste parendamis ning plaanib selleks luua valideeritud tööriista õpetajale, mis aitab mõõta ja jälgida enda digipädevuste arengut ning saada soovitusi edasisteks sammudeks.
Aastatel 2008–2013 viidi Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) koordineerimisel ellu kõrghariduse e-õppe programm BeSt, mille eesmärk oli e-õppe vahendite ja võimaluste kasutamise ning pideva edasiarendamise toel tõsta programmi kaasatud kõrgkoolides taseme- ja täiendusõppe kvaliteeti.
HITSA digitaalsete õppematerjalide konkursi „Täna samm, homme teine“ võitis Virtsu Kooli direktor ja eesti keele õpetaja Airi Aavik tööga „Funktsionaalstiilidest praktiliselt“.
Digiajastu jõudmine kõikide haridustasemete õpetajate ja õppijateni on üks põnev paratamatus, edasiviiv jõud. Haridustehnoloogide osa selles on hindamatu. Võtame seekord uudiskirjas luubi alla kutsekoolide õppekavarühmadepõhised haridustehnoloogid ning alushariduse haridustehnoloogid.
Sügisel toimus Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse korraldatud digiõppe päev, mis sel aastal oli pühendatud digiturvalisuse teemale ning kandis pealkirja „Miks Google küsib minu telefoninumbrit?“. Veebiseminar kujunes üle ootuste menukaks, vaatajaid oli enam kui 4000.