E-Õppe Uudiskiri: aprill 2016

Õpilaste digipädevuste kujundamine digiajastul

Miks on oluline kujundada ja hinnata õpilaste digipädevusi? Meid ümbritseb iga päev tehnoloogia, lapsed puutuvad juba varases eas kokku kõikvõimalike digivahenditega, tunnevad ja käsitlevad neid palju rohkem ja osavamalt kui nende vanemad või õpetajad koolis. Miks on digipädevusi vaja veel kujundad?

Loe edasi...

  • Wifi koolis on rohkem kui internetiteenus ja lõbus ajaviide

    Wifi koolis on rohkem kui internetiteenus ja lõbus ajaviide

    11. Aprill 2016
    Praeguses infoühiskonnas on kinnistumas arusaam, et elementaarseks töötegemiseks on võrguühendus vältimatult vajalik. Üksikisiku tasandil oleme kõik harjunud traadita interneti olemasoluga meie kaasaskantavates nutiseadmetes.
    Arhiveeritud.
  •  

    Lasteaia IT-meeskonnad tegutsevad

    11. Aprill 2016
    HITSA korraldas alushariduse haridustehnoloogidele külaskäigu Pärnumaa lasteaedadesse: 26. veebruaril külastas Paikuse lasteaeda Mesimumm ja Pärnu Kellukese lasteaeda 17 haridustehnoloogi üle Eesti.
    Arhiveeritud.
  •  

    Haridustehnoloogide nutipäeval kastetati uusi digitaalseid töövahendeid

    11. Aprill 2016
    Haridustehnoloogil tuleb igapäevaselt vastata õpetajate küsimustele: kuidas ma saaksin videot töödelda, milline on parim testimise keskkond, kust leian simulatsioone või milline on parim äpp eesti keele õppimiseks. HITSA korraldas nutipäeva, et üheskoos õppetööks sobivaid rakendusi katsetada.
    Arhiveeritud.
  • Digibuffee äratab isu ja aitab valikuid teha

    Digibuffee äratab isu ja aitab valikuid teha

    11. Aprill 2016
    Aasta hakul toimunud talveakadeemias katsetas Sisekaitseakadeemia meeskond esimest korda nn digibuffee koolitusformaati, et tutvustada töötajatele uusi võimalusi õppetöö mitmekesisemaks muutmiseks. Avastamist, katsetamist ja õppimist jätkus kõigile.
    Arhiveeritud.
  • Veebipõhised töövahendid kaartide loomiseks

    Veebipõhised töövahendid kaartide loomiseks

    11. Aprill 2016
    Veebileht educatorstechnology.com on välja toonud kaardirakendused, mis võimaldavad kaartide loomist, annotatsioone ning kaartide jagamist. Tasub julgelt proovida ja jagada kogemust ka teistega, sest kaarte saab edukalt kasutada ka õppetöös.
    Arhiveeritud.
  • Drooniajastu algus Sisekaitseakadeemias

    Drooniajastu algus Sisekaitseakadeemias

    11. Aprill 2016
    Viimase aja kõige huvitavam õppimise peatükk Sisekaitseakadeemias on seotud õppeotstarbelise drooni ehk mehitamata õhusõiduki soetamisega. Tutvustame, kuidas akadeemia uusimat asukat plaanitakse rakendada ning mida silmas pidada mehitamata õhusõidukite kasutamisel õppetöös.
    Arhiveeritud.
  •  

    Õpilood parandavad õpilaste koostööoskusi

    11. Aprill 2016
    Uue European Schoolneti projekti CO-LAB raames töötatakse välja õpilugusid, et nende abil õpilaste koostööoskusi parandada ja grupitöö kui õppemeetodi laialdasemat kasutuselevõttu koolides toetada. Õpilood ja näidistunnikavad on kõikidele õpetajatele tasuta kättesaadavad.
    Arhiveeritud.
  • Kuidas olla valmis elektroonilisteks tasemetöödeks?

    Kuidas olla valmis elektroonilisteks tasemetöödeks?

    11. Aprill 2016
    Üldhariduskoolis elektroonilistele tasemetöödele ja eksamitele üleminek ühendab endas mitmeid väljakutseid. Arendamist vajavad hindamisvahendid ja elektrooniline hindamiskeskkond ning kaasajastamist arvutipark.
    Arhiveeritud.
  • Kujundavast hindamisest eKoolis

    Kujundavast hindamisest eKoolis

    11. Aprill 2016
    Õppimist toetav ehk kujundav hindamine on Eesti hariduses juba mõnda aega palju kõneainet tekitanud. Kujundav hindamine aitab luua võimalusi läheneda õppijatele individuaalselt – anda sellist tagasisidet, nagu igal lapsel on vaja, et tema koolitee oleks võimalikult positiivne ja tulemuslik.
    Arhiveeritud.
  • Männimets ja nutisein tulevad õpetamisel appi

    Männimets ja nutisein tulevad õpetamisel appi

    11. Aprill 2016
    Paikuse lasteaias Mesimumm on loodud mitmekülgsed võimalused igapäevaste tegevuste rikastamiseks - mängutuba, kunstituba, muusikasaal ja koolitussaal, mis varustatud moodsate vahenditega. Tehnoloogia kasutamisel toetab lasteaia 25 pedagoogi haridustehnoloog Helin Laane.
    Arhiveeritud.
Haridus- ja Noorteamet