Coca-Cola Hellenic Bottling Company poolt ellu kutsutud ettevõtlust ja ettevõtlikkust arendava noorte-programmiga on viimase kolme aasta jooksul saanud Eestis ettevõtluskogemuse kokku 1560 õpilast.
Ettevõte on seadnud eesmärgiks tuua vastav kogemus ja teadmised aastaks 2025 kokku 28 riigi miljoni nooreni.
Coca-Cola Hellenic Bottling Company Eesti kommunikatsioonijuhi Grete Transtoki sõnul on programmis osalejate arv olnud stabiilne ning suur huvi on ka ettevõtlusõppega tegelevate õpetajate seas. „Ka sel aastal on lisaks õpilastele suunatud sündmustele oluliseks osaks ka üle Eesti õpetajatele suunatud ettevõtlus- ja ettevõtlikkuskoolitus, mille käigus vahendame praktilisi materjale ja kogemusi. Näeme, et ka praktikud võiksid anda oma osa noorte hariduse ja teadmiste mitmekesistamiseks ning me ei peaks lootma vaid riigi poolt tehtud ettevalmistusega,“ märkis Transtok.
Ühtlasi on ettevõte investeerinud programmi läbiviimisse ja arendamisse kolme aasta jooksul 73 000 eurot. 2018. aastal pälvis programm Ameerika Tööstus- ja Kaubanduskojalt Eestis aasta vastutustundliku projekti auhinna.
Programm toimub ka 2020.aastal ning see saab 8. oktoobril virtuaalse avalöögi, kuhu kaasatakse Poola, Eesti, Läti ja Leedu noored. Täpsem info avaürituse kohta avaldatakse lähiajal.
Youth Empowered õppesari toimub Eestis alates 2017. aastast. Tänaseks 28 riigis toimiva programmi läbiviimist toetab Coca-Cola HBC, mille partnerorganisatsiooniks Eestis on Junior Achievement (JA Eesti). Projekti eesmärgiks on anda noortele nii elulisi kui ärialaseid praktilisi oskusi ja teadmisi võimalikult edukaks sisenemiseks tööturule kas töötaja või tööandjana.
Coca-Cola HBC Poola ja Baltikumi äriüksus avaldas 2019. aasta vastutustundliku ettevõtluse aruande, kus on ära toodud ettevõtte suuremad projektid antud valdkonnas ning põhitegevuses tehtud edusammud vastutustundliku ettevõtluse vallas möödunud majandusaasta jooksul.
Rohkem infot leiate aadressilt https:/