Uued õppematerjalid

esitlus
Svetlana Astahhova12. Aprill 2018
mäng
Ragnar Vutt12. Aprill 2018
kodulehekülg
TiiuLe05. Jaanuar 2018
tunnikava
TiiuLe05. Jaanuar 2018

Ettevõtlikud nutimunad 2020


Avaldaja:Madli Leikop19. Mai 2020

Perekonnad üle Pärnumaa tulid ühel õhtul virtuaalselt kokku, et osaleda Pärnu Rääma Põhikooli korraldataval virtuaalsel üritusel „Ettevõtlikud nutimunad 2020“.

Kolmapäeval, 6. mai õhtul saabusid 24 perevõistkonda üle Pärnumaa virtuaalsesse võistluspaika, kus neid juba ootasid ürituse korraldajatest õpilased Kristofer Jürgens, Eliisabet Leibak, Joonas Leemet, Armin Palumägi, Karl-Joosep Raudkivi ja õpetaja Mart Kimmel. Kokku tuldi selleks, et veeta koos perekonnaga kodus üks vahva ja nutikas õhtu, osaledes erinevates virtuaalsetes õpipesades. 

Õpipesad nutimunadel

Üritus algas õpipesaga, kus osalevad perevõistkonnad mängisid turniirisüsteemis virtuaalkabet keskkonnas http://vint.ee. “Hasarti tekitav kabemäng pakkus palju elevust tervele perele,” lausus õhinal perekond Üritajad esindaja Deivi Kõiv. 

Foto 1_Virtuaalne kabe_Autor_Deivi Kõiv.jpg
 
Perevõistkond Üritajad mängimas virtuaalse kabet. Autor: Deivi Kõiv

Pärast virtuaalkabe turniiri lõppemist tõttasid perevõistkonnad uude õpipesasse ehk joonistama keskkonda http://skribbl.io. Perekond Paulad1 esindaja Maili Paulberg tõdes joonistamisel: “Ära mine sinna, kuhu rada viib. Mine selle asemel sinna, kus rada ei ole ja saa ise teerajajaks.” 

Foto 2_ Joonistusmängus kunsti luues_Autor Maili Paulberg.jpg
 
Perevõistkond Paulad 1 joonistusmängus kunsti luues. Autor: Maili Paulberg

Joonistamisega oma kunstianded väljendatud, liikusid pered kolmandasse ehk Kuldvillaku õpipessa. Kuldvillaku õpipesa looja ja läbiviija Joonas Leemet tõdes järgmist: “Meie Kuldvillaku õpipesa toimus Google Meetis + omaloodud keskkonnas. Väga tähtis oli minu jaoks see, et mängijad ei peaks mõttetult mitme keskkonna vahel liikuma ⎼ seepärast tegime nii, et perevõistkond sai mängida ning kaasa elada Google Meet keskkonnas. Õpipesa läbiviijate poolel oli mängujuhtimispaneel, millega nad said juhtida mängu ning konverentskõnes presentatsiooni/ekraane, kust Mängija sai näha järgmiseid küsimusi, tiimide punktiskoore, tabeleid ⎼ see kõik liikus dünaamiliselt.“

Foto 3_Kuldvillaku virtuaalversioon nutimunadel_Autor_Joonas Leemet.JPG
 
Kuldvillaku virtuaalversioon nutimunadel. Autor: Joonas Leemet

Joonas Leemet lisas veelt: “Projekti loomine oli omapärane, selle vältel sain palju teada Google Meet keskkonna ja tänapäevaste veebitehnoloogiate kohta ning siluda oma programmeerimisoskuseid. Igati tore oli kuulda, kuidas paljudele oli Kuldvillak eredaim mälestus meie nutimunade üritusel. Alati on äge selliste asjadega tegeleda, seejuures pean tänama õpetajat Mart Kimmelit, kes annab meile selliseid võimalusi: teha, mis meile meeldib, isegi kui selle tehnilise lahenduse valmissaamine näis ulmeliselt kauge tulevikuna.”

Tulevikuplaanid

Kui küsida peakorraldajalt Mart Kimmel, missugused on tulevikuplaanid, siis neid on mitmeid.
1. Edasiste plaanide puhul võib tõdeda, et kindlasti jätkame üritusega "Ettevõtlikud nutimunad" Pärnumaa peredele ning seda tavaolukorras silmast silma ja koolihoones.
2. See-eest mõtleme aina rohkem sellele, et üritust laiendada regionaalseks või üleriiklikuks, et seeläbi kaasata rohkem peresid sellisele lõbusale ja nutikale pereõhtule ⎼ sel juhul oleks õppeaastas neid õhtuid rohkem kui üks. 

Hoidke seega silmad lahti ja võimalik, et info sellest tuleb juba järgmisel õppeaastal 2020/2021! 

Kui Sina, kes Sa praegu seda loed ning oled oma maakonna aktivist ning soovid ka midagi sarnast oma maakonnas korraldada, siis võta julgelt ühendust Pärnu Rääma Põhikooli ettevõtliku kooli koordinaatori ja haridustehnoloogi Mart Kimmeliga, saates e-kirja mart@raama.ee.

Loo autor on Mart Kimmel 

Samal teemal: