Õpilaste aktiivsus konkurssidel toob Surju koolile 10 000 eurot


Avaldaja:Merje Pors25. Mai 2012

Tiigrihüppe Sihtasutus tunnustas täna Tallinna Tehnikaülikoolis toimunud õpilaskonkursside autasustamisel parimat osavõtnud kooli – väikest, 92 õpilasega Surju põhikooli 10 000 euroga. Selle summa väärtuses saab kool soetada tehnoloogiat õpilastele suunatud tegevuste arendamiseks.

Surju põhikool paistis teiste koolide seast silma oma esitatud tööde rohkuse ja kõrge kvaliteediga.

Peaauhinna saaja väljaselgitamiseks arvestati erinevaid näitajaid: konkurssidele esitatud tööde arv, osa võtvate õpilaste arv proportsionaalselt kooli õpilaste üldarvule, konkurssidel saavutatud tulemuste paremusjärjestus. Kokku osales Tiigrihüppe Sihtasutuse korraldatud erinevatel õpilaskonkurssidel sel õppeaastal enam kui 1500 õpilast rohkem kui sajast Eestimaa koolist.

Fotol annab Tiigrihüppe Sihtasutuse koolitusvaldkonna juht Urmo Uiboleht preemia üle Surju kooli direktor Heidi Kodasmale (paremal) ja õpetaja Signe Reidlale. Foto: Terje Lepp.

Surju põhikooli direktor Heidi Kodasma ja õpetaja Signe Reidla olid sellisest tunnustusest rõõmsalt üllatunud. „Me ei ole siiani maha rahunenud, see tunnustus teeb meid väga õnnelikuks,“ märkis Kodasma.  Alates sellest õppeaastast on koolis sisse viidud multimeedia ainekava, juba 4. klassi lapsed teevad animatsiooni, fototöötlust ja õpivad filmikaamerat käsitsema. Põhikooli lõpuklasside õpilased vastutavad selle eest, et kõik kooli olulisemad üritused fotodele ja filmilindile jäädvustatud saaksid.  Multimeedia tunde veab Signe Reidla, kes oma õpilasi mängleva kergusega ka konkurssidel osalema innustab.

Preemiaks saadud 10 000 euro eest asutakse meedialaborit arendama – välja on vaja vahetada praegune filmikaamera, samuti tuleb arvutiparki uuendada. Direktori sõnul kaalutakse ka spetsiaalse multimeediaklassi avamist, siiani on multimeedia tunde läbi viidud arvutiklassis.

Tiigrihüppe õpilaskonkursside eesmärk on väärtustada õpilaste loovat tegevust ning näidata, kuidas igapäevane õppetöö ja tehnoloogiakasutus omavahel ühendada. Õpetajad saavad konkursside kaudu võimaluse tundma õppida uusi tehnoloogiaid, mida õppetöös kasutada.

 

Haridus- ja Noorteamet