Sel sügisel sai alguse rahvusvaheline uurimisprojekt, mis keskendub matemaatika õppimise motivatsiooni uurimisele ja toetamisele esimeses ning teises kooliastmes. Projekti eesmärk on teha kindlaks, missugused tegevused klassiruumis õpilaste matemaatikahuvi enim toetavad.
Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse programmid koondavad erinevaid rahvusvahelise koostöö, noorsootöö ning õpirände võimalusi. Alanud on Erasmus+ ja ESK programmiperioodi kokkuvõttev kampaania, et anda ülevaade tulemustest ja võimalustest.
Õppimise ja õpetamise fookuses peab olema üha rohkem õppija oma soovide, vajaduste ja võimalustega, sõnas Haridus- ja Noorteameti peadirektor Ulla Ilisson rahvusvahelise hariduskonverentsi Edubest 2020 avakõnes.
Rahvusvaheline teadlasrühm, kes uuris projekti „Youth Skills“ käigus Euroopa noorte digipädevusi, tõi esile, et riigiti on digivahendite kättesaadavus kohati ebavõrdne ja digitaalsete oskuste tase ebaühtlane.
OECD avalikustas PISA 2018 uuringu tulemuste analüüsi, kus käsitletakse uuringus osalevaid riike haridusele võrdse ligipääsu tagamise vaatenurgast. Eesti, kes PISA tulemuste kohaselt kuulub parima haridusega riikide hulka, paistab silma ka võrdsete tingimuste loomisega.
Tehnoloogiafirma Huawei kutsub Eesti tudengeid osalema rahvusvahelises tehnoloogia-programmis “Tuleviku seemned”, mis pakub osalevatele noortele laiemaid teadmisi tänapäevastest uuematest tehnoloogiatest.