Kui 1965. aastal valmistas Jaak roboti, siis mida põnevat võiks ta tehnoloogiahariduse raames teha täna? Käesoleva aasta esimesel seminaril arutleme, mis üldse on tehnoloogiaharidus ja kuidas saab õpetaja tehnoloogiat õppetöösse lõimida, samuti seda, mil moel kaasaegsete tehnoloogiate kasutamine õppetöös toetab innovatsiooni ja annab õppijatele võimalused loovaks arenguks. Seminaril jagavad oma kogemusi õpetajad erinevatelt haridustasemetelt.
Margus Pedaste ettekanne on järelvaadatav siin:
)
Seminari ajakava:
10.00-10.10 |
Nukufilm „Jaak ja robot“ (režissöör Heino Pars, Tallinnfilm 1965) |
|
10.10-10.25 |
Sissejuhatus Tehnoloogiaharidus, ProgeTiiger programm |
Kairi Sulsenberg ja Mari-Liis Peets (HITSA) |
10.25-11.10
|
Tehnoloogiaharidus või haridustehnoloogia – mis on tähtis õppijale? (videosalvestus) |
Margus Pedaste |
11:10-11:45 |
Kuidas, kellega ja milleks võidurelvastuda tehnoloogia alal hariduses |
Birgy Lorenz |
11.45-12.00 |
Kuidas me programmeerima õppisime? |
Nils Holger Kõomägi ja Egerd Enok |
12.00-12.45 |
Lõuna |
|
12.45-13.15 |
Samm-sammult progema |
Kristi Rahn ja (Gustav Adolfi gümnaasium) |
13.15-13.35 |
Helituvastusel põhinevad tööriistad muusikatunnis |
Kristo Käo |
13.40-14.00 |
Jaak käib lasteaias |
Anu Peri (Tallinna Tuule lasteaed) |
14.05-14.30 |
Kui arvuti oskab ja suudab |
Malve Zimmermann (Tõrva gümnaasium) |
14.35-15.00 |
Matemaatikast robootikani |
Tarmo Mäesalu (Tallinna Lilleküla gümnaasium) |
15.00-15.30 |
Kohvipaus |
|
15.30-15.55 |
Tehnoloogiaharidus koolis: miks, millal ja kuidas |
Karin Lukk (Tartu Kivilinna gümnaasium) |
15.55-16.20 |
Robootika komplektid koolidele |
Rain Ellermaa (http:/ |
16.20-16.40 |
Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Mektory – projektid ja laborid |
Rasmus Lindmaa |
16.40-17.10 |
Peeter Marvet |