Väikse kooli digipööre arvutiklassist tahvelarvutite juurde näitab, et ka õpetajad saavad õpilastelt õppida, ja kasu on sellest mõlematele.
Kui Tiigrihüppe sihtasutus (praegu tuntud kui HITSA) 2012. aastal uuris, kui sageli Eesti õpetajad koolis digiseadmeid kasutavad, selgus, et tervelt neljandik kasutab neid igas tunnis ja kõigest 7% ei kasuta üldse. Ent kui sama küsiti lastelt, olid vastused kui pea peale pööratud: vaid kümnendik puutus digiseadmega igas tunnis kokku ja koguni pooled nentisid, et ei saa õppetöös neid üldse kasutada, kirjutab Eesti Päevaleht.
Uurijad järeldasid, et õpetajad kasutavad arvutit tundide ettevalmistamisel, kuid laste ette jõuavad ikkagi paberil töölehed. Tõenäoliselt on digiseadmete kasutamissagedus kusagil kahe hinnangu vahel ning arvatavasti ka nüüdseks mõnevõrra suurenenud.
Loe edasi siit.
Allikas: Eesti Päevaleht, 17.09.2014.
Foto: Terje Lepp.