Kristi Rahn: olulised on igapäevased töörõõmud


Avaldaja:Laura Vetik08. Mai 2015

Aprillikuu e-Õppe Uudiskirjas rääkis Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpetaja ja aasta õpetaja tiitili pälvinud Kristi Rahn sellest, kuidas ta on IT kasutamise ja õppesse kaasamiseni jõudnud ning mida peab oluliseks nutivahendite kasutamisel.

Kui Gustav Adolfi Gümnaasiumi klassiõpetaja Kristi Rahn oli väike tüdruk, tahtis ta saada loomaaia direktoriks. Kui Kristist aga koolilaps sai, köitis teda õpetaja amet. „Mul on elus vedanud, mul on palju häid õpetajaid olnud. Kord tahtsin saada geograafia-, kord keemia-, siis ajalooõpetajaks. Gümnaasiumi lõpus korraks küll kahtlesin, kas lähen Tartu Õpetajate Seminari, aga tegin selle valiku ja tean, et see oli minu jaoks õige.“

19 aastat tagasi olid Sa juba õpetaja, aga arvuteid sellisel kombel õppetöös ei kasutatud nagu nüüd. Millal tekkis IT-huvi?

Kui ma õppisin õpetajaks, siis tegelikult arvutiõpetuse tund oli küll. Ja see oli üks minu kirstunaelasid. Muidu olid hinded väga head, välja arvatud arvutiõpetuses. Nagu saatuse iroonia – kõige nõrgemast küljest on saanud päris tugev külg. IT-huvi on mul kasvanud mõjutajate toel. Olen alati olnud uuele avatud, mulle on alati meeldinud õppida. Mäletan, et noore õpetajana käisin Varje Tipi koolitusel. Tundus põnev ja keeruline. Eelmises koolis oli vaja õpetajat, kes lastele arvutit õpetaks, Kristiinesse tehti arvutiklass. Hakkasin seal arvutit õpetama, ehkki ma esialgu väga ei teadnud, mida teen. Aga õppisin ujuma. Kui GAGi tulin, ja kui veel Ingrid Maadvere siia tööle tuli, siis tema tõmbas aktiivsemad õpetajad kaasa. Ja siis läksin juba ülikooli haridustehnoloogiat õppima.

Loe intervjuud edasi e-Õppe Uudiskirjast.

Samal teemal:

Haridus- ja Noorteamet