Ettevõtlikele noortele suunatud Tartu ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse konkurss „Kaleidoskoop“ on toonud turule uue põlvkonna ettevõtjad.
Ettevõtlusturgu täiendavad uued äriideede ja projektid selguvad 22. mail Oeconomicumis.
„Meie eesmärk on pakkuda Tartu ülikooli majandusteaduskonnas võimalikult praktilist haridust. „Kaleidoskoobi“ näol on tegemist omamoodi uuendusliku õppega, mis algab ettevõtlusõppe teooriaga klassiruumis ning pälvib äri- ja projektiidee elluviimisega,“ rääkis konkursi eestvedaja, ettevõtluse õppetooli juhataja Mervi Raudsaar.
Raudsaare sõnul on kogu protsess äriidee alustamisest reaalselt toote või teenuse turule jõudmiseni kasulik teekond ettevõtlike noorte arengus. „Noortele on nende teekonnal toeks nii õppejõud kui ka ideelabori mentorid, kes mõtlevad kriitiliselt kaasa ja küsivad toodet või teenust arendavaid küsimusi, et konkursi lõppvoorus oleksid vastamisi täna turul olevatele teenustele ja tootele lisandväärtust pakkuvad ideed,“ arutles konkursi eestvedaja.
Konkursil osalevad TÜ ettevõtlus- või projektiõppe läbinud meeskonnad, ideelabori ja ideeturu, aga ka teiste kolledžite ja Lõuna-Eesti kõrgkoolide ja kutsehariduskeskuste tiimid.
22. mail kell 16 (Narva mnt 4) selgub, kes ettevõtlikest noortest sõidab Helsinkisse rahvusvahelisele idufirmade konverentsile SLUSH ja kes pälvivad oma ideede teostamiseks muud auhinnad. Rahalised preemiad on välja pannud Tartu linn ja Tartu maakond. Sõitu Helsinkisse toetab Tartu ülikool. Ajujaht valib välja ühe idee, mis pääseb otse Ajujahi 100 parema hulka.
„Kaleidoskoopi“ korraldavad TÜ ettevõtlus- ja innovatsioonikeskus, ideelabor ja ettevõtluse õppetool. Loe lisaks „Kaleidoskoobi“ lehelt.
Allikas: Tartu Ülikooli koduleht.
Foto: Andres Tennus/TÜ
Samal teemal: