Kuidas kasvatada tarbimisteadlikke e-kodanikke?


Avaldaja:Laura Vetik26. Mai 2015

14. mail toimus Tallinnas tarbijakaitseameti ja kaubandus-tööstuskoja eestvedamisel konverents „Kuidas tarbijast sai kaup ja milline on tulevik“, millel arutati ka seda, kuidas sisendada noortele tarbimisteadlikkust ja netiturvalisust.

Konverentsi lõpus peeti kaks vestlusringi: ühes said sõna õpilased, teised haridustöötajad. Mõlemast jäi kõlama kaks tõsiasja: esiteks, et nii mõnelgi juhul teavad õpilased netivõimalustest juba rohkem kui õpetaja ning teiseks, et netiteadlikkuse õpe oleneb suuresti konkreetsest koolist.

„Kool ise muutub õppivaks organisatsiooniks. Ehk tulebki osa õppetööst korraldada nii, et muna õpetab kana. Eesti õpilased ei ole enam õpetamise objektid, vaid ressurss kaasõpetajana,“ ütles Tallinna ülikooli haridustehnoloogia vanemteadur Mart Laanpere.

Laanpere ütles välja ka selle, et koostöös haridusministeeriumiga luuakse parajasti pilveteenust tööpealkirjaga „Pilvik“, kuhu aasta lõpuks peaks olema võimalik oma õppematerjale üles laadida mitte ainult õppematerjalide loojatel ja õpetajatel, vaid ka õpilastel.

Loe edasi Õpetajate Lehest.

Allikas: Õpetajate Leht.

Samal teemal:

Haridus- ja Noorteamet