Õpimängudes on omavahel kombineeritud õpieesmärgid või hariv sisu ning mängulised tegevused. Ei ole vahet, kas tegemist on laua-, rolli- või arvutimänguga, kuid kaasaegses infoühiskonnas on just digitaalsed õpimängud populaarsust kogumas, vahendab ERR Novaator.
Õppeotstarbelised arvutimängud kuuluvad nõndanimetatud tõsimängude (serious games) kategooriasse. Tõsimängud, on mängud, mille loomise ajendiks on tõsine eesmärk (näiteks riigikaitse, tervishoid, linnaplaneerimine, turvalisus, aga ka õpetamine).
Õpimäng on näiteks Time Mesh seiklusmäng Euroopa lähiajaloo õppimiseks, Silang inglise keele õppimiseks või Busy Workers tööalase ohutuse omandamiseks. Õppeotstarbel loodud mänge on väga palju. Põhjalikuma ülevaate saab neist Tõsimängude võrgustiku SEGAN kodulehe vahendusel.
Kuula Tallinna ülikooli tõsimängude lektori Martin Sillaotsa ühe minuti loengut.
Allikas: ERR Novaator
Samal teemal: