Tallinna Ülikooli teadlaste osalusel valmis kolm tõsimängu


Avaldaja:Madli Leikop11. Juuli 2018

Tõsimäng on mäng, millel lisaks meelelahutuslikule eesmärgile on ka tõsine eesmärk (näiteks harida, mõjutada, ravida, treenida jne). TLÜ kodulehel tutvustavad tõsimänge Triinu Jesmin ja Kadri-Liis Kusmin.

Tallinna Ülikoolis peagi lõppeva projekti LEAP (Lean and Agile Practices linking Engineering Higher Education to Industry) käigus välja töötatud tõsimängudest rääkisid digitehnoloogiate instituudi nooremteadur Triinu Jesmin ja Kadri-Liis Kusmin, kes lõi projektis kaasa eksperdina.Tõsimäng on mäng, millel lisaks meelelahutuslikule eesmärgile on ka tõsine eesmärk (näiteks harida, mõjutada, ravida, treenida jne). Tänavu augustis lõpu saava projekti raames loodi kolm tõsimängu, mis mõeldud eelkõige insenerihariduse omandajatele.

Loe lähemalt Tallinna Ülikooli kodulehelt

Allikas: TLÜ koduleht. Foto: Koolielu arhiiv. 

Samal teemal: