Mänguline õppematerjal paneb „rohelisemalt“ mõtlema


Avaldaja:Madli Leikop01. Juuli 2019

Valminud on digitaalne õppemäng „Green Challenge,“ mille peamine sihtrühm on turisminduse õpilased, integreeritult saavad inglise keelt õppida ja rohelist mõtteviisi arendada selle abil ka üldhariduskoolide õpilased.

„Roheline mõtteviis ja tegutsemine aitab turismisektoris ühest küljest hoida kokku raha ja tagada meile ka tulevikus võimaluse siin planeedil elada,“ rääkis projektijuht Ave Paaskivi Kuressaare Ametikoolist. „Selleks, et noori selles suunas mõtlema panna ja näidata, kuidas jutust tegudeni jõuda, saigi mäng loodud.“

Veebilehel http://greenguest.eu saab koos värskelt hotelli tööle asunud Marcoga kaasa seigelda nii inglise kui ka prantsuse keeles. Lisaks mängule on valminud metoodiline abimaterjal õpetajale ning näidisjuhtumid Eestist ja teistest Euroopa Liidu riikidest.

„Valminud on terve õppematerjalide kogum. Ma näen selle kasutajatena nii Eesti kutseõppeasutusi, kus turisminduse ja hotellinduse erialasid õpetatakse, samuti ettevõtteid oma värskete töötajate koolitamisel,“ lausus Paaskivi. „Projekti käigus testisid mängu ka põhikooliõpilased, kelle tagasiside oli positiivne: see pani neid mõtlema jätkusuutlikkuse ja keskkonnahoiu peale ja oli sissevaateks hotellinduse põnevasse maailma.“

Õppematerjal valmis kahe aasta jooksul projekti Green Guest raames. Projekti rahastas ELi haridusprogramm Erasmus+. Eestist osales projektis Kuressaare Ametikool. Teised projektipartnerid olid Prantsusmaalt, Ungarist, Itaaliast ja Poolast. Projektist saab rohkem lugeda veebilehel http://greenguest.wordpress.com.

greenchallengescreenshot.jpg

Kuvatõmmis õppemängust

Allikas: Kuressaare Ametikooli info