Kristjan Korjus: kas kooli­matemaatika on dogmadesse kinni jäänud?


Avaldaja:Merje Pors27. Mai 2013

Kategooriad:Hariduselu

Suur hulk neid, kes on kooli ammu lõpetanud, teatavad, et vihkasid koolimatemaatikat või ei saanud ülesannetega kuidagi hakkama. Samas töötavad matemaatikud enamasti põnevate projektidega, mis oleksid ka paljude noorte unistuseks.

Matemaatikahariduse võib üldistavalt kokku võtta matemaatika riigieksamiga, eksam näitab, et meil on probleem: see kontrollib arvutamist, millega saavad juba ammu hakkama arvutid. Nii eksisteerib koolimatemaatika ja matemaatika võimaluste vahel ilmselge lahkheli, mis tekitab küsimuse: mida peaks siis matemaatikaharidusega tegema? Pikemalt kirjutab Tartu Ülikooli informaatika doktorant Kristjan Korjus teemast Postimehes.

Samal teemal:

stockvault-pen-on-diagram103905.jpg

Foto: Stockvault



Haridus- ja Noorteamet