Kuidas „nutihullust” õppimise kasuks pöörata? Vastus on siin – Digipööre. Samsung Electronics Baltic on töötanud koostöös TLÜ informaatika instituudi ning TLÜ haridustehnoloogi Mart Laanperega välja Eesti digiõppe initsiatiivi.
Kohtla-Järve Ahtme gümnaasium on üks 12 õnnelikust koolist, kelle Digipöörde projekt leidis toetust. Nagu Mart Laanpere TTÜ Mektorys toimunud Digipöörde koolitiimide esimesel koolituspäeval märkis, osutusid valituks nimelt need, kelle projekt sisaldas „rosinat”.
Ahtme gümnaasiumi „rosinaks” on õppemeetod „kodus uurin, koolis arutan”. Ehk teisisõnu on tegemist tagurpidi klassiruumiga. Sellises klassiruumis vaatavad õpilased tunni- või loengumaterjale ning erinevaid lisamaterjale kodus, need on tavaliselt õpetaja poolt ette valmistatud ja veebi üles laetud. Reaalne klassiruumis veedetud aeg jääb aga õpilastel ja õpetajal laste tekkinud küsimustele vastamiseks, kodutööga tegelemiseks ning muudeks ülesanneteks, mis aitavad õpilastel oma õpitud teadmisi rakendada.
Loe edasi Õpetajate Lehest.
Samal teemal: