Ametikooli osalusel valmis programmeerimist õpetav mäng


Avaldaja:Laura Vetik24. August 2016

Kuressaare ametikooli ja Kehtna kutseõppekeskuse koostöös valmis rahvusvahelise projekti käigus programmeerimist õpetav mäng V-Game, mis on kõikidele huvilistele ning koolidele tasuta kasutatav.

„V-Game ei tundu õppimisena, teadmisi omandatakse läbi mängu,“ rääkis projekti ametikoolipoolne koordinaator Ave Paaskivi. „Juba algusest peale seadsime eesmärgiks, et V-Game oleks atraktiivne ja noortepärane.“

Veebiarendust õpetav mäng võimaldab õppijatel mängu edenedes punkte koguda, tulemusi teistega võrrelda ning saadud punktide eest näiteks oma virtuaalsele tegelaskujule uusi riideid selga osta. Igal tasemel viiakse õppija järjest sügavamale programmeerimiskeele saladustesse ja edasipääsemiseks järgmisele tasemele tuleb õppijal läbida test.

„Õpetajal on samas lihtne õppijate õppetulemusi hinnata, sest õpperühmade funktsionaalsus on V-Game’ sisse kirjutatud,“ lisas Paaskivi.

V-Game loodi Erasmus+ programmi raames Suurbritannia, Malta, Rumeenia, Itaalia, Kreeka ja Eesti haridusasutuste koostöös, et õpetada programmeerimise aluseid kaasaaegsel ja mängulisel moel.

Mängu juurde kuulub ka e-õpik, mida saavad kasutada nii õpilased kui ka õpetajad, et rakendada mängu kõiki võimalusi ning saada sügavamaid teadmisi programmeerimisest. Õpetatakse kirjutama arvutikoodi HTML-is, CSS-is ja JavaScript’is.

Projekti kodu asub leheküljel  www.v-game.eu, kiire ülevaate annab V-Game ametlik YouTube kanal  http://www.youtube.com/channel/uczihfqrbqjz0xfxh1t2aleq

Mängida saab aadressil http://www.pyvi.eu/v-game9.1

Allikas: Kuressaare Ametikool

Samal teemal:

Haridus- ja Noorteamet