Maikuu keskpaigas toimus Küprosel Limassolis eTwinningu rahvusvaheline kontaktseminar teemal „Koolikultuuri muutmine demokraatliku kooli suunas”. Seminaril osalesid ka õpetajad Eestist. Artiklis vahendavad nad kuuldut-nähtut.
Haridus- ja Teadusministeerium saatis teistele ministeeriumidele kooskõlastamiseks põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse muutmise eelnõu, selle heakskiitmise korral ei pea noored alatest järgmisest õppeaastast põhikooli lõpetamiseks eksameid sooritama.
Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituut avas reedel, 31. mail õpetajakoolituse jaoks mõeldud asjade interneti ja robootika labori Digipaja. Digipaja loomist ja seadmetega varustamist toetas HITSA IT Akadeemia programm.
Selleks, et iga laps saaks enda teadmised ja oskused proovile panna, on Antsla Gümnaasiumi I kooliastme õpetajad juba mitu koolikevadet korraldanud väikeste professorite lõimingupäeva.
„Jäta universumisse oma jälg“ on üks Steve Jobsile edu toonud seitsmest äripõhimõttest. Inspireeriv õpikogemus või käik ettevõttesse võib mõjutada noorte tulevikuotsuseid ja soove samamoodi.
Euroopa koolide veebipõhises kogukonnas eTwinningus on 13 tegutsemisaasta jooksul osalenud ligi 200 000 kooli. Õpetajad ja õpilased on selle aja jooksul teinud ühtekokku rohkem kui 80 000 eTwinningu projekti.
Haridus- ja Teadusministeeriumi ning kohalike omavalitsuste esindajad kohtusid ettevõtjatega Heateo Haridusfondist, et otsida üheskoos uusi lahendusi õpetajate järelkasvu tagamiseks.
Igas koolis on õpilasi, kelle huvi arvutite vastu ja teadmised infotehnoloogiast on tunduvalt suuremad, kui õppekava või arvutitund seda nõuab. Nendest õpilastest võib saada hea IT-tugi õpetajatele.
Tänavu veebruaris-märtsis alustasid 17 koolimeeskonda neljast Eesti maakonnast HITSA DigiKiirendi programmis oma digioskuste lihvimist. DigiKiirendis osalevad koolid, kes soovivad üheskoos, meeskonnana oma digioskusi parandada.