Täna toimunud kaasava hariduse konverentsi peaesinejaks oli rahvusvaheline tipp-haridusteadlane David Mitchell, kes tõi välja, et HEV-õpilasi on igas klassis, seega peaksid kõik õpetajad oskama nende mitmekesiste vajadustega arvestada.
Kuressaare Ametikooli projektitaotlus õpilaste ja õpetajate erialapraktikaks ja stažeerimiseks välisriikides sai rahastuse, kahe aasta jooksul osaleb projektis 61 õppijat ning 18 õpetajat-töötajat.
Täna tutvustatakse Kopenhaagenis PIAACi Põhjamaade võrgustiku koostöös valminud aruannet täiskasvanute oskuste kohta, millest selgub, et Eesti tulemused on valdavas osas Põhjamaadega sarnased.
Tuleviku klassiruumi projekt „The Creative Classrooms Lab“, millega uuriti tahvelarvutite kasutamist õppimises, on lõpule jõudmas ning projekti tulemusi tutvustatakse 4. juunil toimuval veebiseminaril.
Tallinna Kristiine Gümnaasiumi õpilaste robootikaring "Öökullid" kogub Hooandja keskkonnas raha, et sõita Eestit esindama legorobootika tippvõistlusele Austraaliasse.
Lõuna-Koreas Incheonis peetakse sel nädalal hariduse maailmakonverents „World Education Forum 2015“. Konverentsi peateema on maailma hariduse areng järgmise 15 aasta jooksul.
Tartu ülikooli ühiskonnateaduste instituudi teadlaste osalusel valmis üle maailma 50 000 last hõlmanud laste subjektiivse heaolu uuring „Children’s Worlds“.
18. mail kaitseb Anne Uukkivi Tallinna Ülikooli Infoteaduste Instituudis doktoritööd, milles ta uurib, millised tegurid toetavad kultuuridevahelist kommunikatsiooni infoteaduse eriala e-õppes.
Täna anti pidulikult üle auhinnad eTwinningu 2014/15. õppeaasta projektivõistluse parimatele töödele. Kokku esitati võistlusele 28 projekti, osalejate seas oli õpetajaid lasteaedadest, üldharidus- ja kutsekoolidest.