21.-22. mail toimub Teaduskeskuses AHHAA konverents „Mis mõttes!?“, mille raames esitlevad Tartu ülikooli doktorandid oma tulevasi töid selliselt, et tavainimene nende eesmärgist ja sisust hõlpsasti aru saaks.
Tartu ülikooli ühiskonnateaduste instituudi teadlaste osalusel valmis üle maailma 50 000 last hõlmanud laste subjektiivse heaolu uuring „Children’s Worlds“.
20. mail avatakse Viru keskuses näitus "Lugemise kunst, elamise headus". Eesti Kirjanike Muuseumide Ühingu koostatud rändnäituse eesmärk on rääkida lugemise ajaloost, mis hõlmab endas nii veidraid seiku kui ka põnevaid fakte.
Elulised oskused, isemõtlemine, loomingulisus on need, mida õppurid peaksid koolist saama, et vastata tööandjate ja ühiskonna ootustele ja vajadustele. Kuidas koolid seda toetada saavad, sellest rääkis e-Õppe Uudiskirjas Ants Sild.
Presidendid Toomas Hendrik Ilves ja Andris Bērziņš tunnustasid Läti Keeleagentuuri ja Eesti Keele Instituuti aastatepikkuse töö eest uute ning kaasaegsete eesti-läti ja läti-eesti sõnaraamatute koostamisel.
Aprillikuu e-Õppe Uudiskirjas rääkis Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpetaja ja aasta õpetaja tiitili pälvinud Kristi Rahn sellest, kuidas ta on IT kasutamise ja õppesse kaasamiseni jõudnud ning mida peab oluliseks nutivahendite kasutamisel.
E-õppe ajakirja e-TÜ 2015. aasta kevadnumbris kirjutatakse Tartu ülikooli esimesest eestikeelsest programmeerimise teemalisest MOOCist, e-toe osast õppetöös, e-õppe projektidest ning peatutakse teistel päevakajalistel e-õppe teemadel.
Tallinna Ülikooli Informaatika Instituudi Digiturbe laboris on valminud ingliskeelne kaardimäng "Digital Safety Game", mis tutvustab digitaalse turvalisuse ja ohtudega seotud mõisteid ning tegevusi.