Aina rohkem räägitakse 21. sajandi oskustest ning tähtsal kohal õppetöös on digioskuste arendamine. Muutunud õpikäsitlus nõuab õpetajatelt uut moodi õpetamist. Üks võimalus seda teha, on rakendada innovaatilisi õpilugusid.
Õpilugu on vabas vormis õppimise ja õpetamise kogemuse kirjeldus, kus on ära toodud õpetaja ja õpilase tegevused, vahendid, õpikeskkonnad jne. HITSA juurde on loodud õpilugude töörühm õpetajatest, kes arendavad uusi lugusid ning katsetavad neid oma õpilastega. Sellel õppeaastal arendati välja õpilugu „Online-väitlus“, kus õpilased koostavad ise õppematerjali ning teadmiste kontrolli meetodiks on online-väitlus.
Õpiloo etapid:
Õpiloo näited leiab siit: http:/
Autor: Ingrid Maadvere, Gustav Adolfi Gümnaasiumi haridustehnoloog