Vihikutootja Realister andis koostöös erinevate partneritega kuuendat korda välja koolinoortele suunatud majandus- ja ettevõtlusvihiku. Vihikut jagatakse tasuta kõigile Junior Achievementi majandusprogrammi järgi õppijatele ning teistele ettevõtlusmaailmast huvitatud noortele.
Majandusvihik on peamiselt vihikubrändi Valemivihiku tootjana tuntud Realisteri omapoolne panus koolinoorte majandus- ja ettevõtlusõppe edendamisse. Selle eesmärk on arendada õpilaste ettevõtlikkust, õpetada rahatarkust ja finantskirjaoskust ning toetada majanduslikult mõtlevate inimeste kujunemist. Vihikuid jagatakse majandust õppivatele koolinoortele ning noorte ettevõtlikkust toetavate ürituste raames.
Esimene Majandus- ja Ettevõtlusvihik anti välja 2013. aastal, mil õpilasfirmast 4Poega välja kasvanud Valemivihik tähistas oma 10. sünnipäeva.
“Valemivihiku idee sündis nelja tegusa gümnasisti algatusel just nimelt majandustunnis. Seetõttu otsustasime 10. sünnipäeva puhul välja anda majandus- ja ettevõtlusvihiku, et tänada õpetajaid ja JA Eesti meeskonda nende panuse eest Eesti ettevõtlusmaastiku arendamisse,” selgitab Realister OÜ ärijuht Kristjan Kaer.
Värske majandusvihik sisaldab tänu koostööpartneritele senisest veelgi rohkem majandusalaseid materjale ning motiveerivaid lugusid ettevõtliku elustiili kujundamiseks. Vihiku sisuga saab täpsemalt tutvuda http:/
Tasuta jagatava majandus- ja ettevõtlusvihiku sisu kokkupanekut ja väljaandmist toetasid JA Eesti meeskond, Marko Oolo ja Investeerimisklubi, Anu Olvik ja Rahandusministeerium, Tarmo Tamm, Finantsinspektsioon, Eesti Pangaliit, Eesti Noorsootöö Keskus, Estonian Business School, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Majanduskool, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Coca-Cola HBC ja DPD Eesti.
Allikas: Realister OÜ info
Samal teemal: