HITSA veebiseminar "Tehnoloogiakompass: kuidas suurandmeid ja andmeanalüütikat õppetöösse rakendada"


Avaldaja:Madli Leikop17. September 2019

Kuidas suurandmeid ja andmeanalüütikat õppetöösse rakendada (ja miks seda üldse tegema peaks)? Veebiseminaril räägib teemast koos erinevate näidetega Tallinna Ülikooli haridustehnoloogia vanemteadur ja tehnoloogiakompassi kaasautor Mart Laanpere.

Veebiseminar toimub 3. oktoobril kell 16, registreeruda saab siin: http://koolitus.edu.ee/training/3121

Kolmas veebinar tehnoloogiakompassi sarjast võtab lähivaatesse andmete ja andmeanalüütika maailma. Veebiseminari alguses anname põgusa sissejuhatuse “Hariduse tehnoloogiakompassi”, mille järel võtab seminar Tallinna Ülikooli haridustehnoloogiakeskuse vanemteaduri ja raporti kaasautori Mart Laanpere juhtimisel suuna juba sellele, et rääkida, miks me suurandmetest ja analüütikast tehnoloogiakompassis räägime, missugused on erinevad võimalused selle rakendamiseks õppetöösse (ja miks seda üldse tegema peaks) ning toome näiteid. 

Sel aastal ilmus esimene haridusele mõeldud tehnoloogiaraport “Hariduse tehnoloogiakompass”, mis aitab lahti mõtestada, kuidas saavad uued tehnoloogiad igapäevast koolielu lihtsustada. Tehnoloogiakompass on kirjutatud Eesti koolidele ja see annab ülevaate meid ümbritsevatest ja mõjutavatest uutest tehnoloogiatest, ilmestades ülevaadet näidetega Eestist ja maailmast ning selgitab välja käsitletud tehnoloogiate seose koolieluga. Lisaks leiab raportist ekspertide soovitused, kuidas saaks neid tehnoloogiaid koolielus rakendada ja milliseid neist võiks koolis õpetada.

70461142_1197891070396592_4938658962389073920_n.png  

Esimene “Hariduse tehnoloogiakompass” keskendub viiele teemale: asjade internet, virtuaal- ja liitreaalsus, andmed ja analüütika, tehisintellekt ning turvalisus digimaailmas.

Kõiki HITSA veebiseminare saad järele vaadata siin: http://bit.ly/hitsaveebiseminarid.

Foto: Unsplash, Jordan Harrison

 

 

 

Haridus- ja Noorteamet