Facebook on nagu tööriist ikka – tema abil saab teha vajalikke töid, kuid ka niisama aega veeta, kirjutab Õpetajate Leht.
Tihti hoiatatakse, et õpetaja ei tohi Facebookis enda kohta väga palju infot anda, eriti mitte eraelulist. Samas toovad õpetajad tunnis õppematerjali selgitades tihtipeale näiteid oma eraelust, tõstes sellega õppijate huvi õpitava vastu – õpilased tajuvad, et neil on õpetajaga midagi ühist. Sama on Facebookiga: kui õpetaja avaldab seal oma fotosid, sõnumeid sõpradelt/perelt, arvamusi, kriitikat ühiskonnas kõneainet puudutavatel teemadel, siis võivad õpilased ju Facebookis nagu klassiruumiski leida õpetajaga midagi ühist. Jätame kõrvale muidugi juhtumid, kus õpetaja on klassiruumis karm ja range, kuid näitab ennast FB-s väga avameelse ja avatuna. Selline kahestumine võib tekitada õpilastest pigem vastuolulisi reaktsioone kui samastumist.
Loe edasi Facebooki võimalustest õppetöösse rakendada Õpetajate Lehest.
Allikas: Õpetajate Leht
Samal teemal: