Kolmapäeval, 4. aprillil toimus Pärnu Rääma Põhikoolis kolmandat korda vahva nutiüritus peredele ehk "Ettevõtlikud nutimunad 2018". Kohale olid tulnud paljud pered erinevatest koolidest.
Ajavahemikul 9. aprillist kuni 11. maini lahendavad PISA 2018 testi 7500 õpilast 232 koolist üle Eesti. Sel korral on peamine tähelepanu funktsionaalsel lugemisoskusel.
Alates 16. aprillist saavad asutused ja ettevõtted taotleda toetust uuest Eesti keeletehnoloogia riiklikust programmist, et luua eesti keelel põhinevaid keeletehnoloogilisi rakendusi, parendada olemasolevaid ning suurendada nende kasutajate hulka.
Kolmapäeval, 4. aprillil lõppes Kuressaare Ametikoolis õpilasfirmade esitluse ja laada ning parimate välja kuulutamisega õpilasfirmade programmi kolmas hooaeg.
7. aprillil kuulutas Eesti Lastekirjanduse Keskus välja XIV Nukitsa konkursi võitjad – laste lemmikkirjaniku ja lemmikillustraatori 2016. ja 2017. aastal ilmunud lasteraamatute seast. Hääletusest võttis osa 6396 kuni 16-aastast last. E-hääletuses osales 698 last.
Eesti Teadusagentuur korraldab 12.-13. aprillil Tartus, Eesti Rahva Muuseumis õpilaste teadusfestivali, kus tunnustatakse õpilaste teadustööde riikliku konkursi parimaid ja mida raamib põnev teaduse ja tehnoloogiaga seotud festivaliprogramm.
29. märtsil peeti Tallinnas Kultuurikatlas neljandat interneti päeva. Ürituse peamine eesmärk oli kokku tuua Eesti internetihuvilised ja internetikogukond, et anda oma panus interneti arengusse, mõjutada suhtluskultuuri internetis jpm.
Riik toetab info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) alast teadus- ja arendustegevust Tallinna Tehnikaülikoolis ja Tartu Ülikoolis kolme miljoni euroga aastas, et soodustada innovaatiliste ja teadmistepõhiste lahenduste loomist ja kasutuselevõttu võimalikult paljudel elualadel.
Haridusminister Mailis Reps ja Saaremaa vallavanem Madis Kallas allkirjastasid Kuressaarde riigigümnaasiumi rajamise kokkulepe, vahendab ERRi uudisteportaal "Aktuaalse kaamera" uudist.
4. aprillil tähistatakse lõimitud aine- ja keeleõppe päeva temaatilise konverentsiga „Õppija areng – pädevuste kujunemine lõimitud aine- ja keeleõppes. Mida? Kuidas?“. Sihtasutus Innove korraldatava konverentsi ettekanded ja töötoad avavad LAK-õppe tähenduse õppija arengu toetamisel.