Eesti on saavutanud positiivse e-riigi kuvandi, olles Freedom House’i uuringute järgi internetivabaduse ja avatuse poolest üks maailma juhtivamaid riike. Mainest üksinda kauaks ei piisa, vaja on konkreetseid tooteid ja teenuseid, mis maailma pingelises konkurentsikeskkonnas tähelepanu pälviks.
Igal aastal korraldab HITSA eTwinningu projektivõistluse, kus selguvad aasta parimad projektid. Sel õppeaastal saab projektivõistlusele oma töid esitada kuni 30. aprillini 2017, selleks palume täita eTwinning Live’is projekti kvaliteedimärgi taotluse.
eTwinningu üleeuroopaliste tegevuste koordinaator European Schoolnet alustas paar aastat tagasi projektiga, et eTwinningu võimalusi ka õpetajateks õppivatele üliõpilastele tutvustada.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium toetab aastatel 2016 kuni 2020 üldhariduskoolide internetivõrkude renoveerimist ja rajamist ligikaudu 13 mln euroga.
Kuressaare ametikooli ja Kehtna kutseõppekeskuse koostöös valmis rahvusvahelise projekti käigus programmeerimist õpetav mäng V-Game, mis on kõikidele huvilistele ning koolidele tasuta kasutatav.
Riik kutsub täiskasvanuid tagasi kooli – eesmärk on tuua haridustee katkestanud täiskasvanud tagasi põhiharidust või üldkeskharidust omandama ja võimaldada neil õpingud edukalt lõpetada.
Rahvusvaheline arvutimängude loomise üritus Ludum Dare 36 toob 26.–29. augustini Tartusse inimesed, kellel on soov õppida mänguarendust ning leida omale ka pikemaajaline arendusmeeskond, kellega koos edasi töötada. Üritus toimub samaaegselt Prantsusmaal, Hispaanias, Malaisias, Brasiilias, Ameerikas.
15.-23. oktoobril toimub juba neljas üleeuroopaline programmeerimisnädal Code Week, mille eesmärk on tutvustada programmeerimist lõbusal ja kaasahaaraval viisil. HITSA kutsub kõiki, kel soov ja huvi edendada tehnoloogiaharidust ka Eestis, korraldama nädala raames programmeerimisalaseid üritusi.
Ida-Virumaa huvikoolid said Eesti Noorsootöö Keskuse (ENTK) korraldatud projektikonkursi “Varaait vol 12” kaudu kokku 18 400 eurot toetust erinevate tegevuste elluviimiseks ja vahendite parandamiseks.