Edulugu

  • Ilmunud on e-Õppe Uudiskirja kevadnumber!

    Ilmunud on e-Õppe Uudiskirja kevadnumber!

    11. Aprill 2016
    Uudiskirjas räägime seekord õpilaste digipädevuste kujundamisest ja hindamisest ning õpetajate professionaalsest arengust digiajastul. Samuti uurime lähemalt koolide digitaristu ja selle kaasajastamise teemat. Esmakordselt võtab uudiskirjas sõna ka haridusminister!
    Arhiveeritud.
  •  

    Lasteaia IT-meeskonnad tegutsevad

    11. Aprill 2016
    HITSA korraldas alushariduse haridustehnoloogidele külaskäigu Pärnumaa lasteaedadesse: 26. veebruaril külastas Paikuse lasteaeda Mesimumm ja Pärnu Kellukese lasteaeda 17 haridustehnoloogi üle Eesti.
    Arhiveeritud.
  • Tõnu Piiburi pausideta kooliaeg

    Tõnu Piiburi pausideta kooliaeg

    11. Aprill 2016
    Pelgulinna Gümnaasiumi direktori Tõnu Piiburi arvates on tema enda, eestlaste ja võib-olla kõigi inimeste elu siin maailmas oluliselt mõjutanud kolm asja: mootorratas, akutrell ja juhtmevaba nutiseade.
    Arhiveeritud.
  • MOOCid – hääbuv haip või jätkusuutlik initsiatiiv?

    MOOCid – hääbuv haip või jätkusuutlik initsiatiiv?

    11. Aprill 2016
    2011. aastast alguse saanud tasuta veebipõhiste masskursuste ehk MOOCide võidukäik on Ameerika Ühendriikides miljoneid huvilisi leidnud. Euroopas on vaimustus väiksem olnud, sellele vaatamata on paljud ülikoolid võimalusest hoogsasti kinni haaranud.
    Arhiveeritud.
  • Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    11. Aprill 2016
    Digitaalseid arengumappe ehk õppija kasutusele võetud keskkondi, mis toetavad personaalse arenguga seotud tegevuste esitlemist ja reflekteerimist digitaalsel kujul, võib õpetajal olla üks, kaks, kolm või rohkemgi. Või mitte ühtegi. Eesti õpetajate seas on praegu levinud pigem viimane variant.
    Arhiveeritud.
  • Pöördumatu digipööre Priimetsa ja Veeriku koolis

    Pöördumatu digipööre Priimetsa ja Veeriku koolis

    11. Aprill 2016
    Eestis on praegu 20 kooli, kes on spetsiaalselt õppinud digimuutust tegema. Need koolid osalesid 2014. ja 2015. aastal programmis Samsungi Digipööre, kus koolimeeskondadele õpetati nutiseadmete kasutamist õppetöös kõige laiemas võtmes.
    Arhiveeritud.
  • Digibuffee äratab isu ja aitab valikuid teha

    Digibuffee äratab isu ja aitab valikuid teha

    11. Aprill 2016
    Aasta hakul toimunud talveakadeemias katsetas Sisekaitseakadeemia meeskond esimest korda nn digibuffee koolitusformaati, et tutvustada töötajatele uusi võimalusi õppetöö mitmekesisemaks muutmiseks. Avastamist, katsetamist ja õppimist jätkus kõigile.
    Arhiveeritud.
  • Drooniajastu algus Sisekaitseakadeemias

    Drooniajastu algus Sisekaitseakadeemias

    11. Aprill 2016
    Viimase aja kõige huvitavam õppimise peatükk Sisekaitseakadeemias on seotud õppeotstarbelise drooni ehk mehitamata õhusõiduki soetamisega. Tutvustame, kuidas akadeemia uusimat asukat plaanitakse rakendada ning mida silmas pidada mehitamata õhusõidukite kasutamisel õppetöös.
    Arhiveeritud.
  • Männimets ja nutisein tulevad õpetamisel appi

    Männimets ja nutisein tulevad õpetamisel appi

    11. Aprill 2016
    Paikuse lasteaias Mesimumm on loodud mitmekülgsed võimalused igapäevaste tegevuste rikastamiseks - mängutuba, kunstituba, muusikasaal ja koolitussaal, mis varustatud moodsate vahenditega. Tehnoloogia kasutamisel toetab lasteaia 25 pedagoogi haridustehnoloog Helin Laane.
    Arhiveeritud.
  • Interaktiivne Foxcademy platvorm aitab uut moodi õppida

    Interaktiivne Foxcademy platvorm aitab uut moodi õppida

    11. Aprill 2016
    Foxcademy arendab keskkooliõpilastele mõeldud interaktiivset õppeplatvormi, mille eesmärk on lihtne – aidata õpilastel saada targemaks ning pakkuda õpetajatele uusi innovaatilisi tööriistu juhendamiseks.
    Arhiveeritud.
Haridus- ja Noorteamet